Vondt i "rompa"

lenemor

Forumet er livet
Siden jeg gikk en lang tur på søndag har jeg hatt skikkelig vondt i rompa (halebeinet og opp til korsryggen). Kjennes ut som om hele partiet der er dovent, utrolig ømt, og når jeg går kjennes det ut som om beina ikke henger helt med. Var og gikk lang tur igjen i dag (nesten en mil), og på slutten var det helt jævlig å gå. Noen som har opplevd det samme (vil ikke ta det skal være bekkenløsning!!)

opplevd akkurat det samme men (hold deg for ørene nå!) Jeg har fått påvist bekkenløsning.. venter på fysioterapi time slik at det ikke blir verre..

jeg holdt meg for ørene, men det hjalp ikke.... jeg kunne fremdeles lese det du hadde skrevet [:'(]

Ja, da er det vel ikke annet enn å ringe legesenteret og prøve å få time... Eller, jeg sender en mail med det samme jeg tror jeg

burde sagt hold deg for øynene[:)]

legen gjorde en test på meg da, jeg låg på ryggen med låret rett opp og beinet rett frem (skjønner?) så presset han kneet ned mot bakken, og det var VONDT.. Kjentes som alt bak der knekker på en måte.. Virket som det var da han bestemte seg for bekkenløsning.

Er lurt å få behandling tidlig, da kan du få stoppet det opp.. (tror ikke det kan bli så mye bedre, men ikke verre i alle fall...)

Lykke til.... 

ja kom deg til fyseoterapaut tidligt.
Eg hadde bekkenløsning fra eg va tre mnd på vei, kom til behandling fort å er ikke plaget med bekkenløsning idag å nå er eg i 8 mnd[:D] trodde egentlig at det skulle bli værre men neida...å ingenting er bedre.

Har hatt det litt sånn selv, og trodd det bare var halebeinet, men fikk konstatert bekkenløsning mandag..[:(] Håper det ordner seg for deg[:)]

Huff, det høres ut som bekkenløsning ja. Fikk også det når jeg var litt mer enn 6 mnd på veg. Begynte med smerter i ryggen og nedover i foten..
Må bare si at jeg har fått veldig god hjelp av akupunktur! Kan anbefales[:)]

Høres ut som bekkenløsning. Du kjente det jo etter en lang gåtur. Da vet du jo at du ikke tåler det, så da kan neste tur være litt kortere, ikke sant? [;)] Du må bare lytte til kroppen din, og ikke utsette den for noe den ikke klarer. Klem[:)]

Jah, Det høres nok ut som Bekkenløsning....
Jeg er 100 Sykemeldt på grunn av det....
Bare husk og ta det litt mere med ro, Før det blir værre....
Lykke Til... [:D]

Back
Topp