Vondt i rompa

Finnes ikke en behagelig stilling mer...:banghead::bag:
 
Mye vondt i rompa og halebeinet :( må ofte bytte stilling og ligger mye på sofaen eller i senga for å avlaste.
 
Syns det er vondt hele tiden ja:( spesielt om jeg står for mye. Og kan være vondt bare på ene sida også. Så igår tok jeg ut av oppvaskmaskinen på 1 bein.

Må bare gi skikkelig cred for å klare å ta ut av oppvaskmaskinen på 1 bein! :eek: Jeg klarer såvidt å løfte et bein av gangen for å ta på meg en bukse.
 
Må bare gi skikkelig cred for å klare å ta ut av oppvaskmaskinen på 1 bein! :eek: Jeg klarer såvidt å løfte et bein av gangen for å ta på meg en bukse.
Heldigvis ganske kort fra oppvaskmaskin til kjøkkenskapene:) syns det er myyye værre å få tørket kroppen etter en dusj. Sliter sånn med å nå til og ikke ramle om der jeg holder på:bag:
Påkledning skjer sittende:hilarious:
 
Vondt i rompa, underlivet, halebeinet og generelt hele bekkensystemet. Hvis jeg finner en god sittestilling så er jeg heldig, tar en paracet per dag
 
Ja!
Akkurat vært på personalmøte og sittet 2,5 time på en hard plasttol. Gjør veldig vondt i både rumpe og rygg...
 
Ja kjenner godt til dette problemet .. skal ikke mye til før det gjør vondt i både rumpe, halebein eller lårene faktisk.. sjeldent jeg kan sitte i samme stilling for lenge :bag:
 
Har begynt å legge ei pute under rumpa når eg sitter på harde trestoler. Syns det hjelper ein del. I tillegg må eg skifte stilling ofte når eg sitter i sofaen
 
Har begynt å legge ei pute under rumpa når eg sitter på harde trestoler. Syns det hjelper ein del. I tillegg må eg skifte stilling ofte når eg sitter i sofaen

jeg har kjøpt sånn tempur-pute på jysk! Hadde ikke klart meg uten!
 
Back
Topp