Vondt i ribbeina..

MarsMamma

Elsker forumet
Denne graviditeten kan ikke sammenlignes med den forrige,så jeg aner ikke hva som er normalt å hva som ikke er det.
Eks: Sist så kjente jeg spark,søte små gjennom hele dagen. Nå:kraftige,harde voldelige (:P) spark hele dagen,magen hultrer å bultrer over alt, å får ofte ganske vondt når lillebror viser at han er der!

Meeen,over til det jeg lurte på: Er det normalt å ha ganske vondt i ribbeina? Det er ikke bare når han sparker, å særlig utover kvelden..kjennes kanskje mest ut som noen holder ribbeinet litt inn i kroppen,hvis dere skjønner?

huff..er jo skikkelig ekkelt! ja,kan kjennes ut som de blir presset på under å opp kanskje? syns nå han heller skal være snill med mamma'en sin[:)] [;)]

Ja det er normalt..ikke mye deilig[&:] Ikke plaget med det denne gangen, lillebror her sitter på rumpa og prøver å sparke seg ut der nede[&:][8D]

Ribbeinan mine e fin foreløpig, mini e en sitter, så æ føle mer ho ska bryte sæ ut nedentil[;)]

Æi![&:] Kanskje jeg ikke skal klage på ømme ribbein da :P hehe,men takk for svar!Er ikke alltid like greit å vite hva som skal være slikt å ikke, selv om man har gått igjennom dette før :)

Back
Topp