Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen som har vondt i puppevortene? Har hatt ømme bryster siden dag 1. Men har nå begynt å værket i selve puppevortene. Jeg hyler av smerte om kjæresten min tar på de. Han får ikke nerme seg de lengre. Blir litt bekymret.
Ja!!! Det har jeg hatt.. Gitt seg litt nå, men det kommer stadig litt innimellom. Det er utrolig vondt, og jeg fant ikke noen lur måte å bli kvitt det på heller.. Noen ideer??
Hadde utrolig såre brystvorter i starten av svangerskapet. Som om jeg hadde løpt langs en murvegg og subba vortene inntil. De var så SÅRE!
Fant ut at kremen Spenol funka hvis man passet på å smøre seg hver morgen og kveld. Det er den kremen som orginalt var beregnet på kuer[:D] og deres jur og spener. Men det viste seg at menesker var de som brukte den mest. hehehe... den er også bittelitt desinfiserende.
Den funka på meg, men som alt annet i en graviditet så er slikt veldig individuelt.
Ja, det er min erfaring også.. med en gang jeg bilr kald foran så blir brystene kjempeømme..
Men så lenge de er varme så er det mindre problemer med det, ja[:)]