Vondt i puppene..

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Jeg er nå i uke 19, og oppdaget i dag at jeg har fått råmelk. Det gjør så vondt! Er det normalt at det gjør vondt? Sikkert dumt spørsmål, men er førstegangs og litt uvitende.. :)

Ja, er normalt. Puppene gjør seg klar til amming.
Ikke klem på de, selv om det gjør vondt.

Ja, er normalt. Puppene gjør seg klar til amming.
Ikke klem på de, selv om det gjør vondt.
Jeg klemmer ikke, men det gjør vondt uansett :p kjennes ut som det sprenger inni der :p men det er vel kanskje bare melkekjertlene som jobber :) får kjøpe noen bher med innlegg da, som er myke og ikke for stramme :)

Er vanlig at det gjør vondt, mine har vært ømme siden jeg ble gravid nærmest, og er 36+6 I dag. Det du må være obs på når du har litt råmelk er å ikke bli kald og fryse på brystene, da kan man få betennelse, og det er ikke noe godt!

Jeg kjenner med en gang jeg blir litt kald at det verker mye mere.

Normalt og ikke farlig :)

Begynn med bh uten spiler som ikke strammer noe sted. Finnes egne gravidebher eller ammebher. Greit at det ikke er noe som presser og strammer både mtp smerter men også for betennelse - man kan få det under graviditeten også.

Er vanlig at det gjør vondt, mine har vært ømme siden jeg ble gravid nærmest, og er 36+6 I dag. Det du må være obs på når du har litt råmelk er å ikke bli kald og fryse på brystene, da kan man få betennelse, og det er ikke noe godt!

Jeg kjenner med en gang jeg blir litt kald at det verker mye mere.
Normalt og ikke farlig :)

Begynn med bh uten spiler som ikke strammer noe sted. Finnes egne gravidebher eller ammebher. Greit at det ikke er noe som presser og strammer både mtp smerter men også for betennelse - man kan få det under graviditeten også.
Takker for tips :) ja har bh uten spiler, men skal gå til innkjøp av noen nye, for de jeg har er nå for små :p hilsen ei som har gått opp 3 bh-størrelser fra jeg ble gravid :p hehe

Jeg fikk råmelk i uke 17 sist gang, mitt beste tips er ammebher som ikke strammer, uten spiler og ammeinnlegg i ull om du "lekker". Ammeinnleggene gjorde at det føltes bedre også

Back
Topp