Vondt i puppene?

Ønsker<3

Elsker forumet
Noen andre som er det? Idag har mine vært sykt vonde! Spesielt den ene, er vond når jeg sitter helt stille tilogmed :/

Mine er sykt vonde, men virker som de er ekstra vonde i perioder i løpet av dagen..

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Dollymama: er dine vonde bare når du kommer borti? Eller kjenner du de utenom også? Håper de går fort over :)

Slik var det forrige gang jeg var gravid. Puppene var så vonde at skulle jeg gå ned ei trapp måtte de støttes opp med hendene :S Enda ikke fått så vondt denne gangen. De er bare ømme.

Dollymama: er dine vonde bare når du kommer borti? Eller kjenner du de utenom også? Håper de går fort over :)

Vonde hele tiden, men er verst om jeg snur meg brått i senga eller reiser meg fort opp :) men hadde det sånn sist også, og husker jeg rett så går det over om en stund:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

ømme! tar a bh'n med en gang jeg kommer hjem fra jobb :P

Hadde det ikke slik sist, men for øyeblikket må samboer holde en meters avstand og jeg klarer ikki ligge på magen. :( BH'en er en historie for seg selv! :cussing

Kjennes heldivis ut som jeg er bedre idag enn igår :) foreløbi, men klokken er jo ikke mer enn 0630 :p haha

Synes det hjelper å bruke sportsbh istedfor vanlige bh'her. God støtte gir de også :D

Litt mere følsomme :) men de er blitt veldig mye mere fastere :D etter amming i 6 mnd med dobbel e cup... Ble de laaange og flate!!! Men nå er de fine <3

Suuper vonde! Spesielt den ene puppen, den ser og føles som at det er silikon i!! :P Husker det var slik i de 2 andre svangerskapene, men gikk det over?? Husker faktisk ikke:P

Syns å huske det ble bedre hos meg rundt uke 12 sist :)

Jeg har ikke direkte vondt, men dem er øm og kjenner masse prikking i de...

Nja ømme hvertfall..... Kjæresten blir oppgitt over at han ikke får klå :laughing002
Stikker litt innimellom og er blitt tyngre når jeg tar av bhen.....

Back
Topp