Vondt i puppene....noen?

Snuppeluppe

Gift med forumet
Har noen opplevd å ha lange perioder med vondt i puppene? Litt sånn ømhet eller stikking....
Det kommer uavhengig av mensen...Vært hos legen, for jeg blir så bekymret for brystkreft.. Men han mente det ikke var noen grunn til bekymring..Har ingen kuler eller væsking fra puppene..bare ømhet, stikkende/ilende smerter i begge to, som kommer og går....Flere?? [&:]

Vondt å vondt nei mer ubehage svak ising i d ene så skal til legen for sjekk i morgon tidligt[&:]
Inn under der bøylen på bhen er har vi eg iallefall eit parti som e forhøyet på begge to men nå e den ene siden laver en den andre eller att den ene e blitt større men tror heller den har minket
men den som er størst e litt ubehag i,
Nor eg klemmer så kommer d melk littegrann melka har vi lenge etter vi sluttet å amme (eg sluttet nor minstemann va 14 mnd)

tenkte eg måtte sjekke d opp for farmor mi hadde brystkreft som ung [&:] å fjernet d ene
Eg har vert en gang før i mamografen men såg ingenting kun melkegangene.

Nå er eg ingen lege men eg synst att du skal ta kontakt med legen å få sjekke d opp e ingenting å gå å lure på, bare få d gjort så kan du slappe mer av etterpå for d e sikkert ikke no men synst d e godt å få d sjekka eg.

Masse go bedring å håper du får sjekket d å att d ordner seg

Har du ammet ? kan være igjen melk der evt.

jeg har det akkurat likt som deg, så veldig betryggende at legen ikke mente det var noe vits i å bekymre deg.

veldig vondt og stikkende til tider. ingen klumper som jeg kan kjenne. tenkte bestille time til mammografi imorgen. er 35 år, så vet ikke om det er tidlig å dra dit, men er så livredd for kreft, så vil få sjekket det ordentlig!!

Jeg har hatt det flere ganger...kan minne meg om melkespreng (ammer ikke, har heller ikke melk så vidt jeg vet)

Jeg hadde det... vondt, men hadde også små kuler... selv om legen ikke kjente de, gjorde jeg. Fikk mamografi, og det var brystkjertler som var betente. Er visst ikke uvanlig at man får det en gang i livet. Var lite man kunne gjøre mot det dessverre. For meg hjalp det å slutte med p-piller

ORIGINAL: Thep1

Har du ammet ? kan være igjen melk der evt.

Minsten er 1 år nå, og sluttet å amme etter 6 uker..så er en stund siden..

ORIGINAL: latterjenta

Jeg har hatt det flere ganger...kan minne meg om melkespreng (ammer ikke, har heller ikke melk så vidt jeg vet)

Ja, akkurat sånn jeg har det! Minner om melkespreng eller brystbetennelse... Men er ikke hoven eller rød, og brystet ser helt nornalt ut.

ORIGINAL: tina..

jeg har det akkurat likt som deg, så veldig betryggende at legen ikke mente det var noe vits i å bekymre deg.

veldig vondt og stikkende til tider. ingen klumper som jeg kan kjenne. tenkte bestille time til mammografi imorgen. er 35 år, så vet ikke om det er tidlig å dra dit, men er så livredd for kreft, så vil få sjekket det ordentlig!!

Smerter var visst sjelden tegn på kreft,sa legen i dag. Første tegn er som regel kuler eller brystvorter som væsker..
Jeg er 25,så han mente det var altfor tidlig med mammografi... men hvis det ikke ga seg etter 2 mnd, blir jeg henvist til mammografi..
Kan jo være betennte kjertler, som noen skrev her?

ORIGINAL: Molly80

Jeg hadde det... vondt, men hadde også små kuler... selv om legen ikke kjente de, gjorde jeg. Fikk mamografi, og det var brystkjertler som var betente. Er visst ikke uvanlig at man får det en gang i livet. Var lite man kunne gjøre mot det dessverre. For meg hjalp det å slutte med p-piller

Godt det ikke var noe "værre" da :) Kanskje det er det jeg har også.... Kan man se det med UL?
Jeg bruker ingen prevansjon

Back
Topp