Vondt i puppen

jas

Forumet er livet
Har så utrolig vondt i ene puppen min..-er nok begynnende brystbetennelse.
Klarer nesten ikke løfte armen en gang..

Startet i går, og da tok jeg meg et varmt bad mens jeg håndmelket meg litt, også varmet jeg opp det vondte området med varmepute før småtten spiste fra det..
Bruker nå i tillegg ammeinnlegg i ull, og tykke sokker..

Men, er det noen som har noen super gode og effektive tips for å bli kvitt dette?

Vi skal ha dåp på søndag, og da frister det veldig lite å ha vondt i puppen, og ikke løfte armen.

Off ja, det er vondt. Husker jeg også slet med det noen ganger, tette melkeganger/kjertler.

Jeg fikk en type medisin, husker ikke navnet men skulle ta 5 dråper på tunga, smakte som alkohol ([:D]) av legen jeg går til og tok disse et par/tre ganger om dagen og smertene og ubehaget ga seg bare etter noen timer etter påbegynt behandling. Anbefales!

Hver gang jeg kjente antydning til samme type smerte/ubehag begynte jeg bare på disse dråpene og opplevde hver gang at det ga seg rimelig fort.

Varm dusj på puppen og håndmelking. Pumping øker melkeproduksjonen for mye tror jeg.

legen din skriver ut en respet på enten disse dråpene som nevnes over, eller en nesespray.....den brukte jeg og den var rimelig effektiv!!

Pass på og massere puppene.. Hvis du har tette melkeganger er det veldig viktig å få løst opp i disse nå som det er så kaldt ute!! Massèr alle kuler[:)][:)]

Back
Topp