Vondt i puppen

Nesesprayen er reseptbelagt, og det er mangel på den hos apotekene akkurat nå. Jeg måtte på sykehusapoteket for å få tak i.
Man bruker den 5 min før hver amming.

Få henne til å tømme brystet hvis mulig. Pump hvis du får det til (jeg får ikke ut noe ved pumping). Bruk forskjellige ammestillinger hver gang.
Smerten satt på oversiden av brystet til meg, og jeg leste at de barnet tømmer brystet mest effektivt på den siden haken peker mot under ammingen. Jeg ammet han derfor opp-ned flere ganger. Det så skikkelig rart ut. :D Men det funket!
(Jeg holdt ham ikke opp-ned altså.. :p )

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Leste at du ikke får ut noe når du pumper. Har du prøvd både elektrisk og manuell pumpe? Jeg har en elektrisk fra avent (med manuelt håndstykke i tillegg). Jeg fikk ikke ut en dråpe med den elektriske - men med den manuelle funket det som bare det! Masse melk kom ut :) Verdt et forsøk, hvis du ikke allerede har prøvd da? :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Leste at du ikke får ut noe når du pumper. Har du prøvd både elektrisk og manuell pumpe? Jeg har en elektrisk fra avent (med manuelt håndstykke i tillegg). Jeg fikk ikke ut en dråpe med den elektriske - men med den manuelle funket det som bare det! Masse melk kom ut :) Verdt et forsøk, hvis du ikke allerede har prøvd da? :)


Sent from my iPad using BV Forum
Jeg får lånt en elektrisk pumpe til helgen. :) Men nå pleier mini å tømme meg helt så jeg vet ikke hvor mye vits det er om den skulle funke.
 
Så bra! Da får du jo testet det :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da fikk jeg testen elektrisk pumpe, og jeg fikk ut 40 ml tilsammen. :) Nå blir det nattepumping, siden mini sover lenge mellom ammingene og jeg rekker å bli sprengt. Kanskje han slipper unna mesteparten av mme'en og.
 
Wææ, jeg har nok dette. Når det er på tide med pumping får jeg sinnsykt vondt i brystvortene. Helt rart :p Får også vondt i venstre brystvorte når han suger på høyre pupp og omvendt.
Sånn har jeg det også! Så rart.. Er det utdrivningsrefleksen altså?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp