VONDT i puppen?!

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Uff, jeg har jo hatt litt ømme pupper, men nå i kveld så er det rett og slett vondt om jeg er nær dfn høyre puppen... Noen som har/ hatt vondt, og ikke bare ømt?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mener å huske de var skikkelig vonde forrige gang, men kan ikke garantere det. Nå er i alle fall brystvortene vonde, ikke bare ømme :p
 
Husker ikke helt forrige gang, men nå har jeg ømme og "tunge" pupper til tider. Tror ikke det er helt uvanlig at de blir vonde. Er jo mye hormoner som virker inn på kroppen, og noen går jo opp flere bryststørrelser i løpet av gravditeten.
 
Jeg har også VONDT i høyre pupp, mest på siden. Puppen der føles litt mer hoven og større :) Jeg fikk høre det er hormonklumper som kan gjøre dette, og at det går vekk av seg selv :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har også VONDT i høyre pupp, mest på siden. Puppen der føles litt mer hoven og større :) Jeg fikk høre det er hormonklumper som kan gjøre dette, og at det går vekk av seg selv :)


Sent from my iPhone using BV Forum


Akuratt slik jeg har det... Får satse på det er disse hormonene som styrer på ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Husker ikke helt forrige gang, men nå har jeg ømme og "tunge" pupper til tider. Tror ikke det er helt uvanlig at de blir vonde. Er jo mye hormoner som virker inn på kroppen, og noen går jo opp flere bryststørrelser i løpet av gravditeten.


Sist svangerskap gikk jeg opp fra a cup til D cup!!! Nå for noen uker siden var det to tomme te poser som jeg dekket til med dn bh... Endelig har de blitt litt større igjen!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Mener å huske de var skikkelig vonde forrige gang, men kan ikke garantere det. Nå er i alle fall brystvortene vonde, ikke bare ømme :p


Vonde brystvorter ja, auuu! Husker jeg smurte mine med sinksalve innimellom sist, ble jo supre;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
IKM fredag, puppene er ikke bare ømme etter min mening men vonde. varier litt men kjenner de godt.
Lurer på om det går å få betennelse i brystene før man får melk?
 
Vonde brystvorter ja, auuu! Husker jeg smurte mine med sinksalve innimellom sist, ble jo supre;-)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi, kanskje det som må prøves :p Forferdelig i starten av dusjinga tidligere idag, bare vannstrålene gjorde vondt ;p
 
Mine er ikke ømme, men vonde :( De er blitt svære og jeg kan ikke gå uten bh. Må til og med dusje med det, så håper det vil gi seg litt etter vært da...eller????? :anyone
 
Back
Topp