vondt i puppen...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
mange ganger om dagen har skikkelig verk (ganske så vondt) i ene puppen, det er stort sett bare i den ene puppen (samme puppen) av og til litt i begge.
er ikke bare når jeg kommer borti, men er i hele puppen uten at jeg er nær den en gang.
som jeg kan huske fra den ene gangen jeg fikk brystbetennelse, den korte perioden jeg ammet gutten, kan det kanskje kjennes litt ut som det gjorde begynnelsen på den, sprenger på og stråler litt på en måte...

noen som har noe lignenede?

jeg har veldig vondt i begge puppene, veldig øm og hoven, er nessten to bh størelser større nå.
er konstant vondt,spessielt når jeg har vanlig bh på, kjennes ut som de skal sprenges..

Jeg har det akkurat likt. Minner litt om melkespreng.. I dag er de ekstra ille så jeg har ikke på meg bh. Men dt betyr jo bare de gjør seg klare til å bli matfat igjen! :D

ja det er vel bare positivt, er jo i utgangspunktet glad for alle symptomer jeg da, så redd som jeg er. symptomene varierer her fra ingen til en hel masse fra dag til dag og flere ganger om dagen, men dete r vel bare normalt så tidlig, er jo ikke 5 uker en gang enda.

Back
Topp