Vondt i puppa!!!!!

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Fy fader... Er super øm i dag, og selvfølgelig skal knerten kose med hodet mot puppa under barnetv nå..

Mamma til Herman venter lillebrøster mars 2014
Taster på appen :-)

Oh ja.. Den kjenner jeg igjen. :) i dag har vesla blitt lurt opp på pappas fang i stede for mitt.

Er så vondt !
Istad når jeg dusja fikk jeg strålen rett på puppen.. Steiki ta , det var ondt !!

Skravler med fineste Ungmor90 <3

Husker det var forferdelig vondt sist, men nå merker jeg ingenting:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Au, husker hvordan det var! Nå kjenner jeg ingenting, men ammer enda da, så lurer på hva som skjer hvis jeg plutselig skulle få skikkelig ømme pupper...

Grusomt!! Og jeg har så enorme boobs i utgangspunktet, så det er mye plass å ha vondt på!!!

Har tidvis vondt i niplene.. men synes de har begynt å vokse litt allerede, eller om det noe rart med speilet mitt? :p Hva med dere? Ser dere noen endringer? :)

- Appen

Har tidvis vondt i niplene.. men synes de har begynt å vokse litt allerede, eller om det noe rart med speilet mitt? :p Hva med dere? Ser dere noen endringer? :)

- Appen

trur mine har begynt og vokse, bh'ne er litt forsmå:(

trur mine har begynt og vokse, bh'ne er litt forsmå:(

Nå ser jeg det tydelig. Må ut å shoppe bher i morgen, for nå detter de faktisk ut! Hadde aldri trodd det skulle skje så tidlig, og så fort. Kunne nesten se de vokse. Det beste er at den ene er mye større enn den andre. Ser skikkelig teit ut :confused:

Back
Topp