Vondt i nedre del av magen

Mysecondbaby

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Smerten begynte i kveld og er kjempe red for noe skummelt , hva tror dere det kan være? At livmoren utvider eller fordi jeg var hos gynekolog , eller noe skummelt ? Er så redd :(

De første ukene hadde jeg så syyyke smerter at jeg våknet og vred meg om natten - hos meg var det mest sannsynlig fordi tarmsystemet blir så tregt undersvangerskapet noe som førte til luftsmerter. Dette var da jeg var ca fem uker på vei, og er i dag 15+1 så trenger ikke bety at du mister om det er den type vondt :-)

Har hatt endel magesmerter jeg også. En dag kom det så brått og sterkt at jeg trodde det var blindtarmen. Men alt er fint her :-) var nok bare livmoren eller tarmsmerter. Håper alt er bra med deg! Forstår det er skummelt

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Æ trur nok at det e så uskyldig som ligamentsmerter å d e helt normalt :) Livmora veks å strekke sæ å d kainn gjør vældi vondt :)

De første ukene hadde jeg så syyyke smerter at jeg våknet og vred meg om natten - hos meg var det mest sannsynlig fordi tarmsystemet blir så tregt undersvangerskapet noe som førte til luftsmerter. Dette var da jeg var ca fem uker på vei, og er i dag 15+1 så trenger ikke bety at du mister om det er den type vondt :-)
Luftsmerter skal en ikke spøke med, en kan lett bli liggende i en krøll med det... Grøss.. Men er ikke farlig da ;)

Hvis det er noe trøst så har jeg hatt sykt "luftsmerter" i magen i dag. Sliter endel med det til vanlig. Men det er helt drøyt vondt nå. Hvis jeg prøver få ut litt luft gjør det bare værre. Så det beste er vel å være i aktivitet. Men imorgen skal jeg teste ut litt svisker. Se om det hjelper. Ønsker deg god bedring!

Hvis det er menssmerter, så er det vel livmora som utvider seg..? Mange her inne som har hatt det.. :) sikkert ikke noe å bekymre seg over, men hvis du er redd burde du høre med legen din hvis det ikke gir seg da..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg spiste yoghurt med svisker i , så det hjalp litt :) takk jenter ..håper alt er bra med spiren

Jeg har også mye vondt. Tror det er luft egentlig... av og til eg det gaaanske intenst.

Jeg har også hatt en del magesmerter (og det har jeg aldri vanligvis) både litt murrende menssmerter og noen mer stikkende smerter som kommer iblandt.. Men alt var greit på UL for noen dager siden, og jeg har ikke hatt noen blødninger.. så jeg orker ikke å uroe med for mye. Har lest at det er ganske vanlig å ha litt magesmerter.
Det er jo ikke så mye jeg får gjort med det.. Enten så er det levedyktig eller så var det ikke meningen nå.. Men jeg tror det går bra jeg! =)

jeg var hos gyn i dag og spurte om magesmertene.. hun sjekket livmorhalsen og den var fin, så hun antok at det var voksesmerter siden livmora strekker seg en del. Da prøver jeg å senke skuldrene da :)

Back
Topp