Vondt i mellomgulvet og under ribbeina!

phie

Flørter med forumet
Er det andre som har vondt under ribbeina og i mellomgulvet? Det svir og brenner, og kjennes ut som et stort kjøttsår. Babyen ligger riktignok veldig høyt hos meg, men det skal da vel ikke utløse så mye vondt?
Skal til ultralyd for å sjekke om jeg har fått gallestein i morgen... huff det er så vondt![:o]
Er det noen som har noen tanker om hva annet det kan være? Blir værre etter at jeg har spist, men det trenger ikke være avgjørende...

har også veldig vodt i mellomgulvet... (utenom når jeg ligger strekk ut)
hmm... men har ikke tenkt så mye på det før du skriver det her...

hei..
syns ikke det hørtes ut som gallestein...
var inne å fjerna gallen min før jul, og vet koss smertene er.

da får du vondt i høyre side under brystet, med konstante smerter som ikke jir seg.
komme som regel om kvelden, gjerne etter ett kraftig/fett måltid..
Håpe for din del at det er ikke er det. for eg unne ingen di smertene.. hadde anfall 3-4 ganger kver uke..

får heller håpe det er ungen som har gjort slik at du har vondt der..

lykke til

Nå har jeg vært til ultrayd, og de fant ingenting der. Fikk derimot svar på en urinprøve jeg leverte i morrest, og jeg har fått urinveisinfeksjon. Har ingen symptomer, så synes det var litt rart. MEN... Jeg har begynt å sett litt på symptomer på svangerskapsforgiftning, og der er jo smerter øverst under høyre ribbein, mellomgulvet et av de. Har og proteiner i urinen, og klør hele tiden på magen. Er endel kvalm og. Kanskje det er det jeg begynner å få? Noen andre som har hatt det eller har fått det i dette svangerskapet?

ORIGINAL: phie

Nå har jeg vært til ultrayd, og de fant ingenting der. Fikk derimot svar på en urinprøve jeg leverte i morrest, og jeg har fått urinveisinfeksjon. Har ingen symptomer, så synes det var litt rart. MEN... Jeg har begynt å sett litt på symptomer på svangerskapsforgiftning, og der er jo smerter øverst under høyre ribbein, mellomgulvet et av de. Har og proteiner i urinen, og klør hele tiden på magen. Er endel kvalm og. Kanskje det er det jeg begynner å få? Noen andre som har hatt det eller har fått det i dette svangerskapet?

er disse to tegn på svangerskaps forgiftning? å vondt i mellomgulvet?

Har helt syyyykt vondt i ribbeina (på høyreside og nederst) og jeg kløøøør + at jeg har begynnt å hovne-opp på ingrer og føtter... hva kan det være??

eg verke heile dagen eg no....slite virkeli....har lest at deein form for sure oppstøt så sett seg der!! d samme som halsbrann, berre i ribbeina....men ingen ting som hjelpe mot halsbrann hjelpe mot detta....tru meg!!! 

Er ikke spesielt plaget med halsbrann, og føler ikke at det er sånn vondt... hmmm vondt under høyre ribbein skal være tegn på svangerskapsforgiftning ja:/ Det er der jeg har mest vondt, men og i mellomgulvet... stråler liksom utover..:/

Har og hørt at man klør på magen og i hendene av det. + å bli kvalm...

ORIGINAL: babyverden

Har helt syyyykt vondt i ribbeina (på høyreside og nederst) og jeg kløøøør + at jeg har begynnt å hovne-opp på ingrer og føtter... hva kan det være??

Har begynt å få vann i kroppen du da sikkert..

jeg får vondt der hvis gutten har sparka masse oppover, blir øm og i tillegg når jeg har mye halsbrann så svir det ganske kraftig i brystet..

Samme her. Inatt våknet jeg faktisk av den "brenninga" er midt på toppen av magen. Først trudde jeg det var bh som hadde gnagd på huden og at derfor det føltes sønn, men det var ikke nei. Også verker det noe grusomt oppunder ribbeina, noen ganger når jeg sitter så må jeg bare kaste inn håndkle og legge meg i strekk fordi det gjør så vondt.

Kan ikke smerter i mellomgulvet være et tegn på svangerskapsforgiftning?

Tegn på svangerskapsforgiftning eller svangerskapsdiabetes
[link=http://www.babyverden.no/templates/Article____68018.aspx]Svangerskapsforgiftning[/link] (preeklampsi) oppstår sjelden så tidlig i graviditeten, men hvis du opplever symptomer som kan relateres til svangerskapsforgiftning må du kontakte lege eller jordmor. Typiske tegn på dette er økt blodtrykk, proteiner i urinen og eventuelt også ødemer (vann i kroppen). Ødemer alene er sjelden tegn på svangerskapsforgiftning.

Svangerskapsforgiftning kan også føre til plutselig hodepine, magesmerter (spesielt under høyre ribbeinskant), og en kan føle seg kvalm og uvel.

Back
Topp