Vondt i mammahjerte

Sillig

Blir kjent med forumet
Har planlagt ks handlangar pga seteleie. vert på kontroll Kver veke no pga lave symfysemål og han har lagt seint på seg. Va på kontroll sist veke , og hurpe legen ville ikkje vekst kontroll pga de kun va ei veke sia sist! Og nettopp vert ny kontroll og der slo dei alarm! Ungen har gått ned i vekt!! han har vokst i hode og lårbein, men ikkje magen.. Så no e eg innlagt, venta beskjed om
keisersnitt i dag el mårra! Å fy f så de skal sendast inn klage på hurpa eg hadde sist!! Og eg ber til høgare
makter om at lille Levi e frisk!

Uffameg..hørtes ikke bra ut- så utrolig dårlig å ikke sjekke vekst ekstra når de vet målene er utenfor..krysser fingre og hengepupper for at alt går bra med ks og babyen tar igjen vekta når han bare får komme ut!!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum

Huff, sender deg en stor klem og krysser alt jeg har for at lille Levi har det bra selv om han har gått ned.
Lykke til :-)

Og bra de sender inn klage!!!!

Det er så dumt når de ikke sjekker... Heldigvis kan målingene være ganske upresise, håper din lille Levi er større enn de har målt. Men nå er du snart ferdig og får den lille i armene dine, heldiggris!

Back
Topp