Vondt i magen

Benjamin sin mamma

Elsker forumet
Januarhula 2014
har begynnt å få vondt på høgre siden av magen, akuratt der som dette bilde viser:

kjenner ut som noen stikker meg, eller har slått meg hardt. har opplevd det i noen dager, men da har det gått over etter noen minutter, men må vil det ikkje gi seg.. har hatt vondt i 1 time nå, og virker ikkje som smerten vil gi seg med det første.

noen som har opplevd det samme??

edit: har også fått vondt i livmora når eg presser når eg er på 2.ern.. da kommer det litt blod i tillegg til vondt.

har søkt på google, men der kommer jo det værste av det værste opp først, derfor eg spør her inne [:)]

ORIGINAL: PlatinaBlondina

enten eggløsning eller kanskje noe med blindtarmen..
eller du kan ha strekkt deg på en rar måte,og fått strekk..har jeg gjort før

har p-stav, så har ikkje hatt mensen eller noe siden mars...

uten om at eg blør når eg er på 2.ern da, da blør eg litt...
strekt noe? hmmm. har drevet med oppussing i det siste, så det går jo ann....

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

har begynnt å få vondt på høgre siden av magen, akuratt der som dette bilde viser:

kjenner ut som noen stikker meg, eller har slått meg hardt. har opplevd det i noen dager, men da har det gått over etter noen minutter, men må vil det ikkje gi seg.. har hatt vondt i 1 time nå, og virker ikkje som smerten vil gi seg med det første.

noen som har opplevd det samme??

edit: har også fått vondt i livmora når eg presser når eg er på 2.ern.. da kommer det litt blod i tillegg til vondt.

har søkt på google, men der kommer jo det værste av det værste opp først, derfor eg spør her inne [:)]

nei, har ikkje blod i avføringen, men kommer blod fra musa når eg er på do [:D] hehehe..

blod i avføring var eg hos legen for lenge siden, ikkje det at legen gjorde noko med det men.. [:'(]

ORIGINAL: PlatinaBlondina

ORIGINAL: Benjamin sin mamma

nei, har ikkje blod i avføringen, men kommer blod fra musa når eg er på do [:D] hehehe..

blod i avføring var eg hos legen for lenge siden, ikkje det at legen gjorde noko med det men.. [:'(]
magen er ett vanskelig sted å ha vondt,i know[8D][:D][:D] kan være så mye,ikke bare fysisk heller..legene finner aldri ut en dritt..
men da satser jeg på det siste...
lykke til

ja, eg og [:)] får eg heller se om det går over eller ikkje [:)]

takk for svar!!

Back
Topp