Vondt i magen!!!

Fru. Tomter

Glad i forumet
Eller det er vel i mellomgulvet, og under det venstre bryst... Så går det et belte rundt på en måte, og ned i korsryggen.... Det er sånne stikkninger på en måte, men dem varer vel i noen min hver gang.... Noen som har vært borti noe lignenede???? Det er jo svin vondt......

Ikke så godt å si hva det kan være... men kan være mye luft i magen kanskje? Hvis det vedvarer utover natten eller blir enda kraftigere og du blir ordentlig dårlig ville jeg bare tatt en telefon til legevakta og hørt om det er noe de kan hjelpe deg med. Det skader ikke å ringe en gang bare for å høre. Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. [;)]
Jeg har akkurat vært inne til sjekk hos legevakt på grunn av noen voldsomme smerter i høyre side nede på magen. Det vet vi enda ikke hva kom av, men mest sannsynligvis luft eller noe som strekkes inni der. Det var ikke godt og jeg mistenkte blindtarm lenge her siden smertene satt så bestemt på ett sted. Men siden jeg ikke har hatt noe feber pluss at smertene har roet seg ned litt nå så er mistanken litt lagt vekk. [8D]

Jeg håper det ordner seg for deg og at det ikke er noe alvorlig. Det er sjeldent det har jeg funnet ut... men man blir jo fort litt urolig når man kjenner sånt når man er gravid.

jeg pleier å få vondt i mellomgulvet når jeg har problemer med fordøyelsen.
kansje det er det?
ellers kan det jo kansje være luftsmerter i magen.
ikke godt å si.
god bedring i alle fall, og håper du er bedre idag[:)]

Back
Topp