Vondt i magen

Maiå

Gift med forumet
Har så vondt i magen et tonn me luft så isje komme ut, våkne til og me på nattå me smerter[:'(]  kjennes ud som mensen smerter men kjenne det e loft for det boble jo inni hehe[:D]

Någen andre så har det sånn?
og så e eg jo alltid solten huske isje det va sånn sist gang....

ORIGINAL: smurfhild

ORIGINAL: Maiå

Har så vondt i magen et tonn me luft så isje komme ut, våkne til og me på nattå me smerter[:'(]  kjennes ud som mensen smerter men kjenne det e loft for det boble jo inni hehe[:D]

Någen andre så har det sånn?
og så e eg jo alltid solten huske isje det va sånn sist gang....

jeg er også  mye sulten og den luften er i hele magen min å! Pyton for det går ikke ut, med annet du legger deg på huk, med rumpen i været.. det hjelper her[:D]

Får prøva det hehe[:D] det e isje mye godt og fysta du får ut litt stinke det[8D]

juppa, Pluto stilling er genialt [:D]

Off e noe dritt altså! I dag har jeg en sånn dag at det føles som jeg skal sprekke! Hele magen er stinn av luft og det bobler og koker hele tiden. Renner på do i ett sett for det føles jo som jeg skal skite meg ut[:D] Har sittet i møte på jobben i hele dag og det var ikke noe gøy...kom jo romlelyder fra magen hele tiden! Noen som vet hva som hjelper mot luft? Kan jo ikke akkurat sette meg i Pluto stilling på jobb heller da[:D][:D]

Back
Topp