vondt i magen

lillefoxen

Glad i forumet
flere enn meg som har noe j***** vondt i magen.

har det bare av og til, men det gjør døds vondt når det først "står på". stikninger i hele mangen, så tror da ikke det kan være livmoren som strekker seg heller.

det kan være luftsmerter...det er jæ.... vondt..det hadde eg masse av tidligere

hmmm, ja det er jo ett godt tips. er nok kanksje det ja, for er jo dritt vondt i perioder.

tusen takk

jeg har skikkelig vondt i magen...

kommer i sånne bøyer..  stikker og gjør vondt...
men velger å tro at det er godt da..

Jeg har også skikkelig vondt i magen når det er som verst!! Nevnte det for gynekologen og han sa det var to ting som gjør det. Det er fordi livmoren vokser og fordi at tarmene jobber saktere noe som kan gi mye luftsmerter, som andre også har nevnt innpå her [:)]. Dette fører ofte til forstoppelse også!!
Det er jo ikke noe behagelig men jeg tenker at det er bedre å ha litt vondt bare lille spiren holder seg der [:)]. Det tenker sikkert flere av dere også [:)]

JA, våkna før klokka ringte idag av voldsomt vondt i magen... Trodde jeg måtte på do men neida, så ble jeg kvalm.. skulle egentlig dusje men ble liggende på sofaen og kaldsvette [:'(]
Men kom meg på jobb og har vært helt ullen i hodet og svimmel og vondt i magen innimellom, så der tror jeg symptomene kom kræsjende innpå meg.. Har ikke hatt noe særlig før nå..

Bare jeg får beholde den lille i magen, kan jeg gå gjennom HVA SOM HELST!!!

ORIGINAL: Sjokkis

JA, våkna før klokka ringte idag av voldsomt vondt i magen... Trodde jeg måtte på do men neida, så ble jeg kvalm.. skulle egentlig dusje men ble liggende på sofaen og kaldsvette [:'(]
Men kom meg på jobb og har vært helt ullen i hodet og svimmel og vondt i magen innimellom, så der tror jeg symptomene kom kræsjende innpå meg.. Har ikke hatt noe særlig før nå..

Du kan bli kvalm om du ee veldig forstoppet, kroppen sin måte å si fra at det er fullt...

Back
Topp