Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eg får så vondt, veldig ubehag i magen, må på do heile tida, får litt vondt viss eg ikkje går, føler nesten eg skal sprekke...eg har ikkje noke urinveis inf. noken andre som kjenner til dette ?
Jeg slet med det forrige uke, men det viste seg at jeg bare hadde treg mage. Kjkøpte ido-form og da ordna det seg. Men jeg har lest at man kan få forstoppelse når man er gravid!! Håper det er det som skjer med deg siden jeg har tanta på besøk [:@]
ja veit ikkje kva eg skal tro eg enda...nervene mine er i høgspenn her ja..men har vert sånn ei stund, ca 14 dager no[&:] plagsomt.
eg får nok tanat på besøk eg også tenker eg[&o] men enda eit lite lite håp då..
ønsker deg betre lykke neste gang[;)]
Takk for det [:)] Kanskje du tenker for mye på det? Det kan holde tanta unna det... Jeg vet det ikke er lett å la være altså!!! Håper du får positivt svar på blodprøven din i morgen [:D]
ja du har så rett, men ikkje lett nei[8D], eg trodde jo at når eg fekk negativt svar fra legen, så ville mensen komme, for då slappet eg jo av med det, men neida..1 uke sida det no...men eg må nok prøve å slappe av, eg tviler på at eg kan vera gravid, men det er fordi eg ikkje tror at eg kan vera så heldig[&o]...
nattklem[:)]
Hei iza!!
Disse symptomene med do-flyging og skikkelig tissetrang har jeg å.... Men hva kan det være. Trodde helt sikkert at jeg hadde urininfeksjon jeg å, men nei da... Ikke tar dunoen medisiner eller noe? Tok noen allergimedisiner jeg, og de dagene jeg ikke gjør det, så synes jeg at jeg flyr mindre på do..., så lurte på om de evt kunne være vanndrivende....