Vondt i magen

mettel

Flørter med forumet
Jeg har nå hatt magesmerter i snart en uke[&:], regnet med at det var EL smerter så jeg var bare glad[;)]. Men.... ikke så glad lenger nå, for detta gjør vondt[:(] ER det noen der ute som kan gi meg svar om det er normalt å ha sååå vondt så lenge? Tør jeg håpe på at detta kan være festesmerter??????????[8|]
 
Hvordan smerter har du? Jeg har hatt en del trøbbel med underlivet / magen,og etter sist EL hadde jeg smerter helt frem til mensen nå... Var på gu, men dem fant ingenting. Det er så mye muskler og sener som sitter rundt,så det kan være en strekk i det. Føler meg litt bedre nå...mne ikke helt bra enda. Men har slitt mer eller mindre siden en SA jeg hadde.

Det går sikkert bra med deg. Kan jo hende at det er festesmerter. Noen merker dette, mens andre merker ikke så mye.

Holder tommlene for deg![:)]
 
Det er som sterke menssmerter[&:] Har bestandig kjent EL, men ikke så lenge. Mitt forrige svangerskap hadde jeg ingen "fysiske" tegn, etter det jeg kan huske[8|] DEt er tre mnd siden jeg tok ut spiralen(hormon), og jeg har bestandig hatt regelmessig syklus.[:)]
 
Ikke lett å si, men tror ikke det er normalt å ha såå vondt i magen av festesmerter. Men har aldri hatt festesmerter elv, så ikke vet jeg. Det kan jo være at du har vanlige magesmerter, men hvis det vedvarer ville jeg ha kontaktet lege, i alle fall hvis mensen uteblir.

Men vi satser på at det er vanlig magesmerter, men at egget er vel befruktet i livmora!! Krysser fingrer og tær for deg! [:)]
 
Nå har det gått over, bare litt murring igjen og det kan jeg overleve[;)] takk for svar[:D]
 
høres ut som festesmerter... samme som jeg hadde i ca en uke.. Håper du er gravid da[;)]
 
Ja det håper jeg å[:)] Mannen min sa at jeg sleit litt med det sist(noe jeg ikke kan huske), så jeg stoler på at det stemmer. Har også blitt utrolig sugen på sjokolade og winerbrød noe jeg nesten ikke spiser ellers. Drar nå ned til Danmark i en uke, lurer på da om det er lurt å teste meg, Danmark er jo kjent for kuer og calsberg he he[:D]
 
Back
Topp