vondt i magen....

poca og krapylene

Elsker forumet
hei [:)]

jeg har lest en del innlegg her om at det er normalt å ha vondt i magen i begynnelsen av svangerskapet....
Men det jeg lurer på er om noen vet ca hvor lenge er det vanlig å ha vondt??

poca
 
Trur dessverre ikkje det er nokon fasit for dette. Eg hadde lite vondt, men ei venninne hadde vondt første 3mnd. Det er så variabelt, men visst du er bekymra skal du snakke med lege slik at du kan eventuelt få tatt ultralyd eller legen kan berolige deg. Viktig at du ikkje går å bekymrer deg. det er så slitsomt. Lykke til:-)
 
tusen takk for svar:)

går her og bekymrer meg veldig mye....
skal ringe legen i morgen,og håper på å få time så fort som mulig....
 
Om det er vente tid på legetime,så vil jeg anbefale deg å ta direkte kontakt med jordmor i stede.Hun kan også stadfeste svangerskapet,og eventuelt sende deg på UL![;)]
Dette går nok bra skal du se...Lykke til!
 
Jeg hadde vondt i begynnelsen, men det varte bare i halvannen måned eller noe sånt. Det var ikke vondere enn mensmurring. Jeg ville ha kontaktet lege/jordmor hvis det gjør ordentlig vondt. Svangerskap på utsiden av livmor og andre mer eller mindre ubehaglige ting kan være greit å ordne opp i med en gang.
Lykke til!
 
Er det førstemann? Jeg har hatt vondt i magen de 2-3 første månedene med mine 3 barn og den jeg venter nå. Med første var det ekstra ille. Jeg var hos legen og fikk beskjed at det var livmora som videt seg ut. Lykke til!
 
Back
Topp