Vondt i magen

LilleBall

Forumet er livet
Æsj, er så kjedelig!! [:'(] ligger her og har skikkelig vondt.. Legen sa det var helt normalt og kom til og kanskje ha det i en ukes tid.. Kjennes ut som svake rier omtrent.. Har smerter i rygg og underliv [:'(]

Måtte bare klage litt inatten [:D] Beklager folkens.. Skal slutte og klage nå, føler jeg har gjort det masse.. [&:] 

Ånei du, du har ikke klaget mye, synes du har vært veldig tapper gjennom alt jeg.
Dessuten tror jeg kanskje du har holdt mye tilbake også for å ikke virke masete og klagete, men uansett hvor mye du snakker om alt rundt dette så blir det aldri for mye vennen.

Leit å høre du har vondt, men det er jo litt trøst at du vet det er "normalt", så slipper du å engste deg i tillegg.

Bare fint det at du forteller hvordan du har det.

Må signere munter her.[:)]

Syns ikke du har klaget mye. Dessuten syns jeg du har lov til det. Du har tross alt vært i gjennom mye de siste ukene.
Også er det normalt med smerter. Føler med deg.

Ønsker deg en god bedring, og en god natt.[:)]

Klem fra meg[:)]

Godt og høre dere ikke syns jeg klager.. Føles nemlig ut som om noen syns jeg gjør her, men er sikkert bare meg [;)]

Jeg har en fantastisk sambo da som har vært med meg hele tiden, gitt meg skulder og gråte på, holdt meg i hånden og vært sterk form eg, for jeg skal jammen meg si at det har jeg ikke klart hele tiden.

Men dere har jo også vært fantastiske og ha da [:)]

Bra du har god støtte hjemme[:)]
Men hvorfor streve sånn etter å være sterk?
Man må tillate seg å kunne føle det man føler å gi utløp for de følelsene (oj den var dyp)[;)]

Uff nei.. Er vel fordi sist jeg viste jeg var sårbar lo hele skolen av meg.. [:(] Etter det vil jeg liksom ikke vise det så godt, men har jo virkelig latt følelsene løpe med her noen ganger!

ORIGINAL: RitaCecilie

Uff nei.. Er vel fordi sist jeg viste jeg var sårbar lo hele skolen av meg.. [:(] Etter det vil jeg liksom ikke vise det så godt, men har jo virkelig latt følelsene løpe med her noen ganger!

Vet hvordan det er, mamma sa alltid: Tørk tårene dine og spar dem til du får bruk for dem, så å gråte har alltid vært litt unaturlig for meg på en måte.
Jeg gråter, men føler jeg må si unnskyld heletiden[8|]

Uff.. samme her [8|] Altså.. Mamma sa ikke det til meg, men jeg lærte det med årene desverre [>:]

Håper du har det litt bedre i dag [:)] 
Det er lov å gråte og klage litt når man har gått gjennom noe så vondt som du har!!

ORIGINAL: Odas mamma

Håper du har det litt bedre i dag [:)] 
Det er lov å gråte og klage litt når man har gått gjennom noe så vondt som du har!!

Klag så mye du vil, klem fra oss :)

Er det noe disse jentene tåler,så er det klaging...
Det går jo over,så vi vet jo at det varer ikke evig.[8D]

Kjedelig at du har vondt..ta en ibux og paracet-man MÅ jo ikke gå og  ha vondt..

Klem fra kråka..som reiser om mindre enn 2 timer..[:)]

Back
Topp