Vondt i magen

Bubobubo

Flørter med forumet
Sensommerskattene 2023
Jeg skal ringe jordmor i morgen, men ville bare lufte det her i mellomtiden. Jeg har hatt så vondt i magen siden torsdag ettermiddag:confused: Smertene er i hovedsak i øvre del av magen, fra navlen og opp til ribbeina. Jeg trodde først jeg var sliten i magemusklene, men det gir seg ikke og nå våknet jeg midt på natta med enda mere vondt. Kjenner at deg delvis strekker seg bakover på ryggen også, mot korsryggen, men ikke helt så langt, bare rundt på sidene. Har noen vært borti noe sånt? Jeg er andregangs, hadde ikke noe smertefulle kynnere forrige gang, og siden dette er relativt konstant er det vel ikke det det er uansett. Er 18+1 i dag.

Jeg skal ringe jordmor i morgen, men ville bare lufte det her i mellomtiden. Jeg har hatt så vondt i magen siden torsdag ettermiddag:confused: Smertene er i hovedsak i øvre del av magen, fra navlen og opp til ribbeina. Jeg trodde først jeg var sliten i magemusklene, men det gir seg ikke og nå våknet jeg midt på natta med enda mere vondt. Kjenner at deg delvis strekker seg bakover på ryggen også, mot korsryggen, men ikke helt så langt, bare rundt på sidene. Har noen vært borti noe sånt? Jeg er andregangs, hadde ikke noe smertefulle kynnere forrige gang, og siden dette er relativt konstant er det vel ikke det det er uansett. Er 18+1 i dag.
Høres ut som luftsmerter evt gallesmerter hvis det sitter på høyre side under brystet ditt.
Kommer det i tak, er det konstant?
Får du gått på do?

Det kommer og går litt, men varer lenge. Kjennes ut som det bygger seg opp litt over tid. Jeg har fortsatt vondt nå. I natt bygde det seg opp og ble kjempevondt, så ble smertene ganske borte i ca 10 minutter før det begynte å bygge seg opp igjen. Det sitter egentlig midt foran mest, og kjente det litt helt nederst i magen også, men veldig lite der. Kommer meg på do, men kan jo være luft eller noe, for det kom etter middagen i går tror jeg.

Høres egentlig mer ut som en greie å dra til legen for fremfor jordmor. Men skader ikke å gjøre begge deler kanskje.

God bedring !

Back
Topp