Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det i dag?Hei,. Har vondt i magen, usikker på hva det er det går som et magebelte fra navlen og nedover. Har vart i ca en halvtime og et ikke kjempevondt. Usikker om jeg bør være beskymret eller tenke at det bare er luft![]()
![]()
![]()
Det er bedre men fortsatt litt vondt, kan være musklene ja, for om jeg strammer magemusklene så blir det værreHvordan går det i dag?
Kan være musklene som streker seg?
Skal dit i morgen, heldigvis tidlig, det ga seg nesten og nå er det like ille som i går kveld.. liksom konstant smerte, når jeg tar på magen er den om og vond og..Korleis gjekk det hos jm?
er så vanskelig å vite hva som er grensa til når man skal beskymre seg 
Hvis plagene blir verre om kvelden ville jeg tro det er musklene i magen eller livmor som strekker seg. Håper jm har et bedre svar i morgen, hold oss oppdatert!Skal dit i morgen, heldigvis tidlig, det ga seg nesten og nå er det like ille som i går kveld.. liksom konstant smerte, når jeg tar på magen er den om og vond og..er så vanskelig å vite hva som er grensa til når man skal beskymre seg
![]()
Ja, det er nok det *krysse fingrene*Hvis plagene blir verre om kvelden ville jeg tro det er musklene i magen eller livmor som strekker seg. Håper jm har et bedre svar i morgen, hold oss oppdatert!![]()
Uff! Håpar det er tilfeldig. Lykke til i morgonSkal dit i morgen, heldigvis tidlig, det ga seg nesten og nå er det like ille som i går kveld.. liksom konstant smerte, når jeg tar på magen er den om og vond og..er så vanskelig å vite hva som er grensa til når man skal beskymre seg
![]()

Er ikke sinnsykt vondt, men nå er jeg vandt med migrenene i senere og slet med så ekstreme luftsmerter i ungdomstid/begynnelsen av 20åra at jeg nesten svimte av. Så det kan hende jeg har litt over gjennomsnittet høy smerteterskel.Har å hatt sinnsykt vondt i magen idag?? Men sånn at dt liksom «stakk» sånn «støl» følelse rett ved navele, fikk du noe svar fra jm?? Skal ikke til jm før 04.01.23 såå
Har ganske greit høy smerteterskel selv, vil jeg hvertfall like å tro selv, hehe.. men vil si dt va ganske greit smertefull når det først starta, går bedre nå.. tror jeg skvatt litt av det, førstegangsEr ikke sinnsykt vondt, men nå er jeg vandt med migrenene i senere og slet med så ekstreme luftsmerter i ungdomstid/begynnelsen av 20åra at jeg nesten svimte av. Så det kan hende jeg har litt over gjennomsnittet høy smerteterskel.
Har hatt de stikka du snakker om, men det er normalt og gir seg, men har ikke hatt stikka de siste dagene.
Det gikk bra, hun trodde også den var magemuskler som strakk seg og ting som vokserHvordan gikk det i dag?![]()
Så godt å høre!Det gikk bra, hun trodde også den var magemuskler som strakk seg og ting som vokser![]()
Ja det er klart det legger mye press på alt som finnes fra før. Heldigvis er de fleste vinduene i svangerskap helt normale, selv om de gjør oss bekymra.