Vondt i magen

Viica

Forelsket i forumet
Flere som sliter med dette? Blanding av forstoppa, oppblåst, litt stikking og strekking her og der. Veksler litt mellom helt nederst på magen, litt lette menssmerter, til litt på sidene og lengre opp. Har ikke hatt noen blødning, så sånn sett ikke bekymra, men er jo ubehagelig :confused:

Har hatt dette i flere uker, kjennes litt ut som alt blir ommøblert inni der å det er det jo og. Har også ekstreme mengder luft og blitt hard i magen så det gjør jo at det blir ekstra mye. De typiske menssmertene har jeg fått høre at er livmoren som vokser, veldig forskjellig hvordan vi opplever dette, noen merker lite mens andre kan få veldig kraftige smerter.
Tenker det er et bra tegn at det skjer ting i magen, selv om det er litt plagsomt :)

Jeg har det på akkurat samme måte. I går natt ble jeg liggende våken fra 2-3 fordi det var så ubehagelig. Har måttet legge bort vanlige bukser helt. Men er jo egentlig taknemmelig for å kjenne noe.

Jeg sliter med mye luftsmerter. Det sitter høyt oppe i magen og liksom presser. Veldig ubehagelig. Får ikke ut luften like lett så det hoper seg opp.

Noen som har menssmerter mellom beina og nedover i lårene? Har det ofte! Jeg er veldig redd for MA slik som tidligere i sommer venter i spenning på TUL men fortsatt 4 uker til!

Jeg har det på samme måte. Det stikker og kniper støtt, særlig nede på venstre side. Har også en del luftsmerter.. Noen kvelder har det vært ordentlig vondt, men jm mener det er helt normalt og antagelig luft + voksesmerter fra livmor og ligamenter som tøyes.

Back
Topp