Vondt i magen

Beros_2020

Blir kjent med forumet
Hei,
Jeg holder på å bli helt gal her jeg sitter! Jeg har vondt i magen. Ikke helt murring som ved mens, men ikke helt trykkende som ved forstoppelse heller. Jeg har vondt stort sett hele dagen og smertene sitter nederst i magen, under navlen. Andre som opplever dette?
Forrige graviditet endte i SA i uke 6 og jeg er så redd for at det er dette som skjer igjen
 
Jeg har hatt en del murring i mage (og rygg), samt mer "knip", fram til nå. Er 5+3. Men så gir det seg innimellom. Håper det bare kommer av at jeg er oppblåst og at kroppen bare jobber og tilpasser seg :rolleyes:
 
Har hatt veldig mye smerter, både sentrert til eggstokken(e), bak mot bekkene, mot endetarmen og fremme i skambeinet i tillegg til mensmurringer og regelrette krampetak. Første svangerskapet trodde jeg det var exu og fikk tul pga det. Det endte med MA som ble oppdaget i uke 10. Nå hadde jeg det likedan og hadde første tul for en uke siden og fikk se hjertet slå. Jeg har slått meg til ro med at det bare er sånn min livmor oppfører seg ved graviditet.
 
Ja, jeg har mye vondt i magen. Både verk i livmor, murringer og myyyye luftsmerter. Jeg har det sånn hver gang :rolleyes:
 
Veldig godt å høre om deres opplevelser, takk!! Jeg skal på TUL om 3 uker. Tror det kommer til å gå en del graviditetstester frem til da for å si det sånn. Vet det ikke sier så mye, men det hjelper litt, en liten student, å se en tydelig strek
 
Veldig godt å høre om deres opplevelser, takk!! Jeg skal på TUL om 3 uker. Tror det kommer til å gå en del graviditetstester frem til da for å si det sånn. Vet det ikke sier så mye, men det hjelper litt, en liten student, å se en tydelig strek

Forstår deg godt :Heartred Jeg betalte tul privat i forrige uke for å roe nervene. Men så får progesteronstøtten meg til å spotte fra slimhinnene. Fikk se bankende hjerte og da føltes det verdt det den drøye tusenlappen. Men det er dyrt altså, har to til jeg har bestilt privat :nailbiting:
 
Forstår deg godt :Heartred Jeg betalte tul privat i forrige uke for å roe nervene. Men så får progesteronstøtten meg til å spotte fra slimhinnene. Fikk se bankende hjerte og da føltes det verdt det den drøye tusenlappen. Men det er dyrt altså, har to til jeg har bestilt privat :nailbiting:


Jeg føler også at 1000kr er verdt det for litt ro i hjertet! Så fint for deg at du fikk roer ned litt! Håper det varer til neste gang :)
 
Forstår deg godt :Heartred Jeg betalte tul privat i forrige uke for å roe nervene. Men så får progesteronstøtten meg til å spotte fra slimhinnene. Fikk se bankende hjerte og da føltes det verdt det den drøye tusenlappen. Men det er dyrt altså, har to til jeg har bestilt privat :nailbiting:
Du har ikke mulighet til å be om henvisning fra fastlege da? ❤️ Mtp din historie burde jo ikke det være noe problem! Jeg drar til en privatpraktiserende som har avtale med fastlegeordningen ☺️
 
Du har ikke mulighet til å be om henvisning fra fastlege da? ❤️ Mtp din historie burde jo ikke det være noe problem! Jeg drar til en privatpraktiserende som har avtale med fastlegeordningen ☺️

Han har bare henvist meg til jordmor i kommunen for det. De hadde ikke ultralyd der og har ikke vært hos henne ennå Var henvist til gyn via fastlegen og hadde time 20.des, men da er vi bortreist. Skulle bestille ny, men da var det venteliste til ut i mars. Så jeg bare booket :rolleyes: Var så redd for at det ikke var noe å få når jeg ville ha.
 
Han har bare henvist meg til jordmor i kommunen for det. De hadde ikke ultralyd der og har ikke vært hos henne ennå Var henvist til gyn via fastlegen og hadde time 20.des, men da er vi bortreist. Skulle bestille ny, men da var det venteliste til ut i mars. Så jeg bare booket :rolleyes: Var så redd for at det ikke var noe å få når jeg ville ha.
Ååå, skjønner! Men bra du fikk en time hvertfall ❤️
 
Back
Topp