Vondt i magen

RainbowHope

Betatt av forumet
Hei
Må bare få ut litt frustrasjon og høre om det er flere i samme båt...
Det begynner å bli trangt i magen og jeg har slitt mye med «magesmerter» de siste dagene. Det virker som at babyen masserer tarmene mine, slik at jeg ofte føler på «spreng» i magen og går ofte på do. Også mye luft i magen av en eller annen årsak. Magen kjennes altså ganske sprengt ut og kjennes anspent ut og litt sånn følelse som når man får hold under trening. Kjenner spesielt på den siden babyen ligger ut med bena og sparker mot utsiden/opp mot ribbena/bakover mot ryggen.
Har også en del kynnere og da blir det enda verre :/
 
Har det veldig likt. Ubehagelig! Kjennes ut som jeg har en hard basketball i magen som det egentlig ikke er plass for. Den ødelegger funksjonen til alt annet som fordøyelse. Halsbrann, luft, strekksmerter, kynnere, følelse av at noen presser luften ut av lungene mine, får ikke puste om jeg skal plukke noe opp eller knyte skolissene mine. Gleder meg til å bli normal igjen
 
Har det veldig likt. Ubehagelig! Kjennes ut som jeg har en hard basketball i magen som det egentlig ikke er plass for. Den ødelegger funksjonen til alt annet som fordøyelse. Halsbrann, luft, strekksmerter, kynnere, følelse av at noen presser luften ut av lungene mine, får ikke puste om jeg skal plukke noe opp eller knyte skolissene mine. Gleder meg til å bli normal igjen
Huff, ja det er slitsomt. Takk for at du deler, det var litt godt å høre at det ikke bare er meg. Håper ikke det skal være sånn helt fram til fødsel. Er i uke 34 og førstegangsfødende, så regner med jeg har 6-8 uker igjen. Det blir godt å få kroppen litt mer for seg selv igjen ja. Spesielt magen og fordøyelsen.
 
Å, dette kunne vært meg. Jeg har ikke termin før første uke i mars, men føler meg helt sprengt og har en fordøyelse som er helt ute å kjøre. Verst er det på kvelden for da kommer luftsmerter og kynnere
 
Back
Topp