Vondt i magen

linda16

Blir kjent med forumet
Jeg har i de siste dagene fått veldig vondt i nedre del av magen etter jeg har spist. Nesten som ett belte over magen som strekkes til Max
Er det flere som har erfart dette?
 
Jeg har "vondt" I nedre del. Er nesten litt støl. Men ikke supervondt. Mest bare at jeg kjenner det der. Littcstrekking som du sier. Er i uke 17
 
Jeg og fikk veldig vondt nede i magen i dag etter middag... men tror kanskje det bare var luft :oops::p
 
Å ja jeg har ikke luft men funnet ut at det er nok bare magen som vokser så derfor blir båndene i magen strekt;)
 
Å ja jeg har ikke luft men funnet ut at det er nok bare magen som vokser så derfor blir båndene i magen strekt;)

Godt at det "bare" er luft :p har hatt det jeg også, blir jo litt bekymret før man finner ut av hva det er...
 
Høres ut som luft ja. Det har jeg også. Tarmene begynner å blir ganske "skviste" nå, så da kan det jo bli ganske vondt.
 
Ja, har også hatt noen episoder med noen helt vanvittige luftsmerter.. mye verre enn kynnere! Som andre her sier begynner det å bli litt liten plass, merker liksom ikke at jeg ikke klarer å spise så mye før jeg er helt stappmett - rent fysisk, får ikke plass til mer liksom..
 
Back
Topp