Vondt i magen

En tråd i 'November 2019' startet av linda16, 1 Sep 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. linda16 Blir kjent med forumet

Jeg har i de siste dagene fått veldig vondt i nedre del av magen etter jeg har spist. Nesten som ett belte over magen som strekkes til Max
    Er det flere som har erfart dette?

• Enig Enig x 1
  2. Bruspulver Forelsket i forumet

Jeg har "vondt" I nedre del. Er nesten litt støl. Men ikke supervondt. Mest bare at jeg kjenner det der. Littcstrekking som du sier. Er i uke 17

3. MissPreggo Betatt av forumet Novemberbarna 19

Jeg og fikk veldig vondt nede i magen i dag etter middag... men tror kanskje det bare var luft :oops::p

4. linda16 Blir kjent med forumet

Å ja jeg har ikke luft men funnet ut at det er nok bare magen som vokser så derfor blir båndene i magen strekt;)

5. Villkvinne Flørter med forumet

Godt at det "bare" er luft :p har hatt det jeg også, blir jo litt bekymret før man finner ut av hva det er...

6. Naomi R Blir kjent med forumet

Høres ut som luft ja. Det har jeg også. Tarmene begynner å blir ganske "skviste" nå, så da kan det jo bli ganske vondt.

7. blåveispiken1207 Forelsket i forumet Novemberbarna 19

Ja, har også hatt noen episoder med noen helt vanvittige luftsmerter.. mye verre enn kynnere! Som andre her sier begynner det å bli litt liten plass, merker liksom ikke at jeg ikke klarer å spise så mye før jeg er helt stappmett - rent fysisk, får ikke plass til mer liksom..

Del denne siden