"vondt" i magen..

Scarlett

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Novemberbarna 19
Har den siste uka hatt små vondt i magen til tider, må også oftere på do og bommelomme :smiley-ashamed008:smiley-ashamed008:smiley-ashamed008 (alt jeg deler med dere..)
Er i uke 36, er dette vanlig? føler jeg går mer på do enn hva jeg vanligvis gjør :smiley-ashamed005

Det er helt normalt å bli litt vond i magen, å få løsere mage mot slutten av svangerskapet. Har hatt det sån i 2 uker nå. Er i uke 38+6. Kroppen vil tømme seg før aktuell fødsel.

Det er helt normalt å bli litt vond i magen, å få løsere mage mot slutten av svangerskapet. Har hatt det sån i 2 uker nå. Er i uke 38+6. Kroppen vil tømme seg før aktuell fødsel.
godt å høre at det er normalt :) men det er ikke sånn at fødsel da er nærstående? jeg trenger ikke stresse med akkurat det? :)

godt å høre at det er normalt :) men det er ikke sånn at fødsel da er nærstående? jeg trenger ikke stresse med akkurat det? :)

Du kan ha løs mage i flerne uker før fødsel. Så tror ikke du trenger å bekymre seg :happy:

Har hatt det på samme måte i et par uker nå. Egentlig litt greit etter mange måneder med forstoppelse. :hilarious::hilarious:

Jeg og blir alltid dårlig og uggen i magen de siste ukene før fødsel, her har jeg holdt på siden uke 36 og er nå i uke 39+3 uten å ha født...

Har hatt av og på løs mage i mange uker og er 39 uker i morgen :) så tror det er helt normalt.

føler det tar seg opp.. de siste to dagene har jeg hatt mye magevondt... skikkelige menssmerter...

Back
Topp