Vondt i magen..

Lola89

Blir kjent med forumet
Hei!:hello

Er nå i uke 25 og har den siste uken vært uggen i magen og kvalm. Har ikke diarè eller forstoppelse, har regelmessig avføring, men kan være litt hard i magen til tider. Mye luft i magen og luftsmerter. Smerten har nå lokalisert seg på venstre side av magen. Midt mellom ribbeina og eggstokken(tror jeg). Kommer og går, men er på dag nr 2 og er ubehagelig. Lurer litt på om/når dere ville ha kontaktet lege. Tror ikke det er noe galt med babyen, siden han er aktiv og sparker og kråker rundt i magen hele tiden. Men er jo litt bekymret da jeg er førstegangs gravid, og nervøs for alt :p

Det kan vare noe annet enn pga graviditet . Ville tatt en tel til legen .

Hei!:hello

Er nå i uke 25 og har den siste uken vært uggen i magen og kvalm. Har ikke diarè eller forstoppelse, har regelmessig avføring, men kan være litt hard i magen til tider. Mye luft i magen og luftsmerter. Smerten har nå lokalisert seg på venstre side av magen. Midt mellom ribbeina og eggstokken(tror jeg). Kommer og går, men er på dag nr 2 og er ubehagelig. Lurer litt på om/når dere ville ha kontaktet lege. Tror ikke det er noe galt med babyen, siden han er aktiv og sparker og kråker rundt i magen hele tiden. Men er jo litt bekymret da jeg er førstegangs gravid, og nervøs for alt :p
Kan være bare luft som sitter litt "fast". Ligg deg på siden med beina mot magen å se om det flytter seg litt. Gir det seg ikke ville eg ringt legen hvis det er veldig vondt :)

Nå har jeg ikke vondt lenger, etter jeg var på do ista:p
Men kommer det tilbake, vil jeg kontakte legen, bedre en gang for mye enn for lite...

Jeg har også slitt veldig med smerter i magen de siste 3 dagene. Men tenker det er luftsmerter og gjør ikke noe med det. Selvfølgelig hvis lille hadde endret mønster hadde jeg tatt komtakt med en gang. Men skal på svangerskapskontroll neste uke og kan evt si fra til legen da.

Har fått vondt igjen nå, så ringer legen imorgen, tenker det er greit å sjekke ut! Har ikke kontroll før om 2 uker.

Er normalt med treg mage.. jeg hadde ikke tenkt på det annet om det kom i forbindelse med noe spesiell mat eller lite vann :)

Har vært hos legen nå, og babyen hadde det braxsmile3 Mest sannsynlig tykktarmen som begynner å få liten plass i magen min. Alt blir jo presset oppover nå som magen vokser og livmoren..Visste jo dette fra før,men godt å få det sjekket ut! Har i tillegg blitt i dårligere form den siste uka. Men ingen tegn på infeksjon eller noe. Bare normale svangerskapsplager da xsmile5

Back
Topp