Vondt i magen

Er det vanlig at man kan få litt vondt i magen?

Hvordan vondt i magen mener du? :) Det kan jo være så mangt. Men ja, det er vel ikke unormalt å få litt vondt i magen av og til, gravid eller ei :P

klarer ikke helt å beskrive det, bare litt vondt over det hele

Ah, ja men det er nok helt sikkert normalt. :) Er jo mye som skjer inni der. Så man kan jo fort få litt vondt enten muskulært eller av at ting presses oppover :P
Jeg har en del ubehag nede langs sidene, men spesielt på ene siden, antagelig fordi det blir strukket så mye i arret etter tidligere operasjoner.. Men det vil jo merkes i hud og muskulatur uansett tenker jeg. Så lenge du ikke har veldig vondt, hvis det er noe du syns virker unormalt vondt bør du jo spørre jm/lege :) Bedre å spørre en gang for mye enn en gang for lite ;)

Jeg kan få litt vondt midt på selve magen, og ned mot trusekanten. Til meg tror jeg det er fordi baby vokser. Blir ligamentsmerter, bare over det hele :p trangt inne i magen, og mye som dyttes unna :p

Jeg har hatt mye vondt i magen de siste par dagene. Tenker at det er ligamentsmerter, men har også en del vondt i korsryggen, så om det ikke blir bedre skal jeg få sjekket om det lan være uvi.

Du skriver så lite i trådene du starter, at jeg ikke skjønner hva du mener. Det er så generelt.

Ja..masse vondt rundt hele magen. Tror det er pga størrelse på magen..den vokser og det er stadig tyngre. Jeg har ofte vondt når jeg står/går mye eller når jeg ligger i senga og prøver å bytte side...litt ubehagelig er det..

Ja..masse vondt rundt hele magen. Tror det er pga størrelse på magen..den vokser og det er stadig tyngre. Jeg har ofte vondt når jeg står/går mye eller når jeg ligger i senga og prøver å bytte side...litt ubehagelig er det..
Høres normalt ut. Men snakk med jordmor /lege om det.

Back
Topp