Vondt I magen

August16spire

Elsker forumet
:wideyed:Det sterkeste symptomet jeg har er at jeg har vondt øverst I magen. En blanding av følelse av å være sulten+en heftig trening av magemusklene. Noen som opplever/har opplevd det samme? Klarer ikke huske om det var slik I starten med de andre to.

Kan det være gallestein smerter? Gjør det vondt i ryggen?Jeg fikk det i første svangerskap, endte med at jeg fikk utrolig vonde anfall, og måtte fjerne galleblæren til slutt. Men kan jo selvfølgelig være andre ting...

:oops:Nei ikke vondt I ryggen,leste en plass det kunne være normalt med smerter oppe I magen,men ser for meg at det er mer normalt på slutten pga strekk,så det er ikke godt å si. Hatt det ca 1uke+. Men er ikke intense smerter,mer plagsomme.

:oops:Nei ikke vondt I ryggen,leste en plass det kunne være normalt med smerter oppe I magen,men ser for meg at det er mer normalt på slutten pga strekk,så det er ikke godt å si. Hatt det ca 1uke+. Men er ikke intense smerter,mer plagsomme.
Ja, akn jo være mye på grunn av garvididtet, oppblåsthet kan jo være ubehageligt/ vondt.. Du får se hvordan det er fremover, varer det kan du ta kontakt med legen å spørre, greit å være på den sikre siden :-) Spesielt hvis det blir verre.

Ja, akn jo være mye på grunn av garvididtet, oppblåsthet kan jo være ubehageligt/ vondt.. Du får se hvordan det er fremover, varer det kan du ta kontakt med legen å spørre, greit å være på den sikre siden :) Spesielt hvis det blir verre.

Det er vel det tryggeste ja

:wideyed:Det sterkeste symptomet jeg har er at jeg har vondt øverst I magen. En blanding av følelse av å være sulten+en heftig trening av magemusklene. Noen som opplever/har opplevd det samme? Klarer ikke huske om det var slik I starten med de andre to.

Jeg har sånn nå, er 10 dpo men foreløpig uten positiv test.. Vært sånn siden 2-3 dpo pluss stikninger der nede :) Håper det er et godt tegn ❤️

Når kom det hos deg? Og hvor mange dpo testet du positivt? :D

Back
Topp