VONDT i magen :-/

OverLykkelig <3

*Knøtte i magen*
Desemberglede 2015
Er det normalt og få ekstra sammentrekninger i livmor når en har gjort mye?
Holder på å flytte idag, har ikke bært noe tungt. Men har bært noen bilder, speil og poser med forskjellig, og holdt på i flere timer med noen 5minutters pauser bare.

Nå påtur til ny leilighet og eg setter meg rolig ned fikk eg veldig vonde kramper innimellom :( klarte nesten ikke stå beint opp når vi tok pause under kjøringa..

Bør eg være bekymret?
 
Jeg får sånne mensen smerter når jeg stresser og bærer mye.
Håper alt er bra med deg, men jeg vet ikke så mye om det. Er du bekymret så ville jeg ringt legen og hørt.
 
Er litt bekymret ja, ikke hadd slike smerter tidligere i graviditeten her.. Skal kjenne litt på det til vi kommer frem tenker eg, er det ikke blitt bedre da kontakter eg nok legen for og høre.

Pina blir så sterk av og til at eg må løfte meg opp fra setet pga press i baken og kramper i magen :-/
 
Er litt bekymret ja, ikke hadd slike smerter tidligere i graviditeten her.. Skal kjenne litt på det til vi kommer frem tenker eg, er det ikke blitt bedre da kontakter eg nok legen for og høre.

Pina blir så sterk av og til at eg må løfte meg opp fra setet pga press i baken og kramper i magen :-/

Hm, kan det være luftsmerter? For det er veldig vondt.
 
Uffda, veldig vanskelig å si men kan det være kynnere? Hvor langt er du på vei?
Tror det skal veldig mye til for at vi klarer å gjør skade på den lille i magen. Du har jo ikke løftet overdrevent tungt?
Men det kan nok fremkalle kynnere.
Vist det skulle være det vil jo disse gi seg.
Men jeg husker fra sist gang at etter mye stress en dag , hadde jeg kynnere til langt på kveld. Men da var jeg nok lengre på vei en vi er nå.

Ta en lang varm dysj/ bad det hjelper å stoppe kynnere.
Sitter du med en vond følelse ville jeg tatt en tlf til legevakten. Heller en for mye elller for lite lykke til;)
 
Det gikk over etter en del timer. Tok derfor ingen tlf til legen, men var nokså bekymret! Har ikke løftet overdrevent tungt nei, har løftet de minste og letteste tingene stort sett :)
Men har vært en god del stress idag, samt de siste dagene.
Sykepleier på legekontoret sa sist uke da jeg var der at krampene jeg kjente kunne være kynnere.
Men kynnere, kan de føles som smertefulle altså? Trodde de ville gi ubehag bare å ikke direkte smerte..

Er 10+3 idag :)
 
Har også fått vondt i siden på magen når jeg stresser eller bærer tunge ting, noe som er dumt med tanke på at det er en den av jobben :/
 
Back
Topp