Vondt i magen

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Har de siste to dagene hatt så vondt på begge sider nederst i magen, kjennes som om jeg er dritstøl etter en heftig treningsøkt, skikkelig øm liksom.. Problemet er bare at jeg har ikke gjort et kvekk på flere dager.. Noen som vet hva d er?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kjennes egentlig litt som ligamentsmerter jeg har hatt høyere opp i magen tidligere.. Kanskje d er bekkenløsningen.. Har vondt i ryggen og lysken oxo..

Hmmm. Jeg var hos legen for det samme. Vondt nederst i magen så var vondt å rette meg opp. De fant ingen ting galt med meg hvertfall. Men ved urinveisinfeksjon/nyrebekkenbetennelse kan man få smerter nederst i magen. Kanskje høre med legen om han/hun kan se på deg?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Får du ikke vondt av å tisse da?

Ikke nødvendigvis at man får vondt nei... Sist jeg hadde uvi så oppdaga jeg det ikke før jeg tissa blod, men nå har jeg hatt det en del. Men du kan jo evt bare levere en urin prøve hos legen eller jm for å sjekke. Kan være greit siden en uvi/nyrebekkenet bettnelse kan lure kroppen til å tro den skal føde..

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Kainn hend d e babyen som ligg å presse på nå nerva som gir vondt.... :)

Ja babyen ligger dumt noen ganger. Det har jeg merka også. Var nok det som skjedde meg i en ukes tid. Men alt gikk over av selg selv.

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Jeg får se om jeg er bedre i morgen. Er jo bare å levere en urinprøve evt.. :)

Kan jo være litt av hvert ;) er ikke så lett å vite til enhver tid, spesielt ikke nå ;p men håper du er bedre i morgen! God bedring!

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Har også hatt slik vondt, var faktisk vekke fra jobb ein dag fordi eg ikkje kom meg utav senga pga det ;) ja, visst det er det samme såklart. Trur det var fordi livmora veks/strekk seg og fordi livmora er på veg opp fra bekkenet. :)

Desemberbaby <3

Jeg begynner å få litt troen på bekkenløsning.. Bare klarer ikke å huske at den gikk helt opp i magen sist.. Håper ikke livmora vokser så voldsomt lenger nå.. ;)

Back
Topp