Vondt i magen :(

Bkno8344962

Flørter med forumet
Vondt i magen og vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg av og te.. sikkelig vondt og løs mage :S
Er det normalt?

Vanskelig å si hva som er normalt siden graviditet er så individuelt, men om du har veldig vondt i magen, så ville jeg kanskje ha sjekket det opp med lege.. Lykke til:)

Huff det hørtes ikke noe særlig ut :( Aner ikke hva det kan komme av.. luftsmerter? Ring legen hvis du er bekymret, vondt å gå sånn :(

Det har heldigvis gitt seg litt nå så håper ikke dette fortsetter flere dager etter hverandre. for begynte i går kveld så startet det ut mot dagen i dag nå er det heldigvis gitt seg :)

Løs og vond mage kan fort bety at du ha rmye luft i magen. Da burde det gi seg etter en stund når det kommer ut. God bedring!

tusen takk, det har gitt seg den vonde magen heldigvis så håper det kun var luft i magen.
bare veldig kvalm igjen som jeg har hvert tidligere før magen begynte vå tulle..

Jeg er enten helt løs eller forstoppet! Vondt og ikke uvanlig noen av delene. Jeg fikk bare tips om hva jeg burde spise når jeg spurte legen

Back
Topp