vondt i magen

September16

Glad i forumet
di siste to dagene her har jeg hatt kraftig vondt i magen ved bevegelse. er ved sidene å nedre del. vondt når jeg snur meg i sengen og når jeg går, setter meg. altså så si hele tiden. har Vært litt for mye aktiv i det siste. magen er hard når jeg kjenner på den til tider. er dette kynnere? eller hva er dette?

Kan være ligamentene som strekker seg. Jeg fikk betennelse i båndet på høyre side i forrige svangerskap, og med kynnere i tillegg var det fryktelig vondt. Gikk heldigvis over etter ei ukes tid.

Kjennes det litt ut som sting man får når man jogger? Isåfall er det ikke farlig, er trådene som holder livmor sammen som strekker seg (eller noe i den duren) har det selv og har spurt jm :)
Hvis magen blir steinhard samtidig, og det varer noen sekunder så er det nok kynnere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har selv vært våken i hele natt med magesmerter. Hos meg sitter det derimot helt øverst i magen, under ribbeina. Kjennes ut som jeg har trent ei skikkelig styrkeøkt, og noen har deretter slått på den såre muskelen. Aner ikke hva det er! Skikkelig vondt :(

Har selv vært våken i hele natt med magesmerter. Hos meg sitter det derimot helt øverst i magen, under ribbeina. Kjennes ut som jeg har trent ei skikkelig styrkeøkt, og noen har deretter slått på den såre muskelen. Aner ikke hva det er! Skikkelig vondt :(

Sikkert noe muskulært? Jeg har enn sånn sårhet/ømhet ved venstre ribbein, og har fått vite at toppen av livmoren ligger der. Nå kjenner jeg i tillegg at baby sparker meg mye i ribbeina, så det er nok trangt om plassen får livmor/muskler inni der. Det føles som konstant gangsperr/uttøying!

Ligamentene strekker seg. Slet og dro til legevakten på grunn av dette. Om du er bekymret så dra til legrn å hør. Lykke til:-)

var ligasmerter jeg har ja:) godt å få vite at det ikke var noe galt :)

Back
Topp