Vondt i magen

juliLykke2018

Tia-Sofie <3
Noen her som får vondt/synes det er ubehagelig å ligge på magen? Eller at bebis ligger på magen din?

Er 11 uker siden fødsel idag, og når jeg ligger på magen eller har bebis på magen, så er det like ubehagelig som når jeg lå på magen under svangerskapet. Er dette naturlig? Vært en del kvalm i det siste også, men vet ikke om det har noe sammenheng

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Har ikke vondt i magen.. Er du kanskje gravid?

Det håper jeg virkelig ikke :p har hvertfall gått på p-piller i 5uker nå, tatt alle til samme tid hver dag :)

Tia-Sofie ♡
Hehe...:) Tenk om man hadde fått en juli/augustbaby neste år.. Grøss..:)

Da har jeg vært hos legen. Blei tatt masse blodprøver, samt HCG prøve.. HCG prøven får jeg svar på imorgen.. så veldig spent... Men hvis jeg ikke er gravid igjen, så kunne det være infeksjon i magen, som gjør meg kvalm, og som gjør at jeg ikke kan ligge på magen, eller ha lille my på magen :)

Tia-Sofie ♡

*Sladrer med Tresmåhjerter*

Samme her. Vondt øverst i magen og kvalmen spesielt om kvelden. Det har kommet de siste to ukene. Men regner med det er kroppen som begynner og "samle" seg igjen?

Sniker litt. Har samme problem. Legen ga med en antibiotika kur. Han regnet med det var en infeksjon. Så får se om det fungerer. Hvis ikke blir jeg henvist til gyn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Da har jeg vært hos legen. Blei tatt masse blodprøver, samt HCG prøve.. HCG prøven får jeg svar på imorgen.. så veldig spent... Men hvis jeg ikke er gravid igjen, så kunne det være infeksjon i magen, som gjør meg kvalm, og som gjør at jeg ikke kan ligge på magen, eller ha lille my på magen :)

Tia-Sofie ♡

Fikk du svar på hcg prøven ?:)

Sniker litt. Har samme problem. Legen ga med en antibiotika kur. Han regnet med det var en infeksjon. Så får se om det fungerer. Hvis ikke blir jeg henvist til gyn.

Håper ikke jeg må ta antibiotika :/ det tåler jeg ikke, så da blir jeg liggende som et slakt.. da ender det med at jeg må bli sykemeldt mens jeg går på det så sambo kan være hjemme :/

Tia-Sofie ♡

Back
Topp