Vondt i magen

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Skikkelig vondt i magen. Håper det ikke skjer noe som ikke skal skje... Krysser fingra..

Vondt er ikke uvanlig. Det skjer mye nedi der. Kombineres det med blod er det mindre heldig...

Håper det ikkje blir mer.

Jeg har blødd i begge mine svangerskap, og det har gått bra, men har ikkje vært veldig vondt da.

Krysser fingrene for deg!

Håper det ikkje blir mer.

Jeg har blødd i begge mine svangerskap, og det har gått bra, men har ikkje vært veldig vondt da.

Krysser fingrene for deg!
Takk.. ingen tegn til blod sist graviditet så litt nervøs nå. Men det går helt sikkert bra :)

Hvordan går det i dag?

Hvis du har veldig vondt på en av sidene i magen og tegn til blodspor , ikke nøl med og ring lege.. har hatt exu og det begynte med blod og kjempe vondt. Hadde en lege som ikke trodde meg så jeg gikk alt for langt...

Hvis du har veldig vondt på en av sidene i magen og tegn til blodspor , ikke nøl med og ring lege.. har hatt exu og det begynte med blod og kjempe vondt. Hadde en lege som ikke trodde meg så jeg gikk alt for langt...
Er ikke vondt lenger. Drar på ferie på lørdag.. hva kan legen gjøre for meg?

Bare litt blod er ikke farlig. Satser på dette går bra! Legen tar eventuelt blodprøver med noen dagers mellomrom for å sjekke hcgstigning. Senere i svangerskapet kan ting sjekkes opp med ultralyd for å se om det er liv, men det er litt tidlig enda. Bør helst ha passert 7 uker for å være sikker.

Bare litt blod er ikke farlig. Satser på dette går bra! Legen tar eventuelt blodprøver med noen dagers mellomrom for å sjekke hcgstigning. Senere i svangerskapet kan ting sjekkes opp med ultralyd for å se om det er liv, men det er litt tidlig enda. Bør helst ha passert 7 uker for å være sikker.
Fint. Da blir det ingen lege før jeg er tilbake fra ferie..

*får ikke til og kopiere svaret ditt*

Legen kan ta en hcg test og om den er stigende.. evt sende deg på en ul så de får sjekket der :) men hvis det har gitt seg er det nok ikke farlig. De vondtene på exu gir seg ikke for og si det sånn..

*får ikke til og kopiere svaret ditt*

Legen kan ta en hcg test og om den er stigende.. evt sende deg på en ul så de får sjekket der :) men hvis det har gitt seg er det nok ikke farlig. De vondtene på exu gir seg ikke for og si det sånn..
Så bra. Da krysser jeg fingrene for at alt er bra :)

Får håpe det er noe helt ufarlig!!!

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Back
Topp