Vondt i magen..!!

Kan være at magen vokser da...Det sa mammaen min i allefall :P (Ja, jeg ringer mamma :P)
Hun trodde at det kunne være at kroppen vokste og at bebien trengte mer plass :)

Kan være at magen vokser da...Det sa mammaen min i allefall :p (Ja, jeg ringer mamma :p)
Hun trodde at det kunne være at kroppen vokste og at bebien trengte mer plass :)

Ja, at den strekker seg litt? Kan igrunnen tenke meg det for det er det det kjennes ut som.. At det strekkes litt mer enn det orker :/

Ja, det var det hun sa iallefall :)
Og det kunne være en periode, men så skulle det gå over...Men hun hadde ikke noe fasit på hvor lenge det skulle vare da, men dette er jo sånt som gjør vondere når en beveger seg eller sitter i en bil og det er dumplete vei fordi da blir det mer bevegelse på magen.

Da har jeg vært hos legen :)
Ble sykemeldt i 2 uker "/
Er mest sansynlig bekkenet, så jeg skal gå til fysio og litt slik, så satser vi på å være på jobb igjen :D

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Jeg hadde veldig "sting" eller hold nederst i magen en periode da jeg gikk. Kommer og går fortsatt. Legen sa at det mest sannsynlig bare er livmoren, båndene og alt det andre der nede som strekker på seg :)

Back
Topp