Vondt i magen

Lillian84

Elsker forumet
Juli13-jentene
Etter jobb idag, hjemme ca halv ni i kveld, har jeg hatt veldig vondt i magen.
Det sitter som en kule under navlen, og konstant, vondt å reise seg og gå.
er det en kraftig kynner eller hva tror dere?
det har jo da vart i ca en time, jeg prøver å ta det med ro og sitte i stolen, men kjenner det for det. Men ikke så ille som når jeg står eller går.
Hva bør jeg gjøre? Hvor lenge kan det vare?
litt skummelt når jeg ikke har opplevd noe slik før.

Hmm.. Er magen stram eller? Kanskje babyen har lagt seg til på en vond måte?

Ja, magen er ganske stram. Men det føles annerledes enn det, for det hadde han tidligere idag.
Jeg lurer på om det kan være en kraftig kynner, jeg har hatt lite av det.
Også blitt litt småkvalm, men er også veldig sliten etter jobb, så kan være en sammenheng med det.

Uff, er så mye bekymring, mye å tenke på.

Hmm, det var i så fall en lang kynner, og de burde ikke være vonde... Hvis det er ordentlig vondt ville jeg rådet deg å ringe føden... Da mine kynnere vår vise spiste jeg to bananer(magnesiun) og tok et varmt bad. La meg og sovnet, våknet uten smerter...

Kanskje du kan prøve det, men om det ikke gir seg Kan du ikke ta en telefon til føden?

Jo, tenker jeg ringer hvis det ikke gir seg i løpet av kvelden nå mens jeg sitter og slapper av.

Gjør det;) god bedring! Hold oss oppdatert a

Hmm... Jeg hadde nesten bare vonde kynnere sist, men de gikk alltid over i dysjen... Håper alt er fint og at det går over fort :)

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Jeg får en del vondt når jeg er sliten, for meg hjelper det å legge meg litt på ryggen (hvis du klarer det), strekke ut magen liksom, så de får flyttet litt på seg inn i der, evt så roer kynnerne seg da :) Eller som Skotty sier, kand det hjelpe med en dusj også.. :) Håper du føler deg bedre snart!

Hvordan går det i dag?

Håper det går bedre!

Hei igjen. Takk for omtanken jenter!
sånn på den sikre siden ringte jeg fødeavdelinga idag, fikk komme inn og fikk se at alt sto bra til med lille, og legen kunne ikke finne noe galt, så det er nok vonde kynnere, eller noe slikt.
Men har vært vondt og ømt i hele dag, men er ikke blitt værre så.
jeg får krysse fingrene for at det roer seg etterhvert. :)

Back
Topp