Vondt i magen

FrkLykkelig

Spire i magen <3
Oktobermirakler 2013
Etter 2 SA tidligere er jeg helt panisk og leter nesten etter ting som er galt!
Jeg er 5+2, jeg har ømme bryster men uten om det er det ingen graviditetstegn. Første gang jeg var gravid klarte jeg ikke lukten av taco, og andre gangen ELSKET jeg rødløk (vanligvis plukker jeg den bort hvis jeg kan det.) Men denne gangen vil jeg ikke ha noe og det er ingenting jeg misliker. Jeg er ikke morgenkvalm, men er kvalm om kvelden ofte :p Jeg får vondt i magen innimellom, kommer og går ca 5 ganger om dagen. Det er en stikkende følelse, men noen ganger så føles det ut som jeg har en grusom tung sten i magen! Er dette normalt? Jeg prøver å tenke positivt, men er veldig vanskelig. Håper bare spira våres holdes seg fast denne gangen <3

Synes du høres veldig normalt gravid ut jeg:-) Skjønner godt at du leter etter tegn etter SA`er også, jeg var akkurat lik.. Det blir nok lettere å være mer postiv og virkelig tro og vite at dette går fint jo nærmere du kommer uke 12:-)

Har akkurat samme følelsen av å ha en tung Stein nede i magen... Tipper det er ganske normalt ;) har i tillegg litt stikkinge inni dær...

Jeg har flere tegn en sist.. Halsbrann, uggen, bekkensmerter, murringer, ømme pupper, sliten, svimmel og vondt i hodet :p... Sist merket jeg ikke noe før uke 8, da ble jeg smått uggen.. Men det va alt :-p så er veldig forkjellig virker det som :p å jeg snakker som at jeg har testet sikkelig positivt.. Haha, men sånn har jeg det hvertfall.. Så er ikke rart jeg snakker som at jeg VET det at jeg har en huleboer :-p

Jeg har stikkingen ofte, og det murrer nesten hele tiden. Voksesmerter. Har også følelsen av en tung stein nederst i magen, og vil tro dette er helt normalt. Livmoren vokser jo, og det kjenner man.. :) Husker disse smertene litt fra sist sv.skap også, men det var ikke så mye da. Men man merker det som regel bedre når man har vært gravid før.

Back
Topp