Vondt i magen

• Trådstarter Trådstarter CMI
  • Opprettet Opprettet
C

CMI

Guest
Hei! Da melder jeg meg inn her! Er akkurat 5 uker i dag, og har vært til legen med vondt nederst i magen. Ble sjekket og skal videre til gyn for tidlig ultralyd. Det kunne være så mye sa legen. Noen andre med vondt? Blanding mellom stikninger og mensmurringer....

Hvor vondt er det?
Det er jo ikke unormalt å kjenne ubehag og stikk/strekk nå når livmora blir større ;)

Gratuleler med spira og velkommen inn hit :)

vellkommen hit. :)
med min første hadde jeg så mye mens murring at jeg gikk å venta på mensen 3 dager før jeg tok test.murra lenge, og mye. denne gangen har jeg vært mer øm, lite murring , men en del stikk i bekkenet og bekkenbunnen....er jo masse forandringer som skjer nå så er ikke unormalt med ubehag.. jordmora mi sist kalte alle mine ubehag for små svangerskaps plager å var så avslappa at jeg ble det også. å det gikk jo bra ;)

Ja, jeg hadde jo noe likt med førstemann, men merker at jeg er myyye mer usikker nå en jeg var da! Satser på at alt går bra :) har maaange symptomer også, bla stoooor oppblåst mage på kveldstid. Hjelpes, ser jo ut som jeg er 18 uker på vei joo... :)

Jeg hadde også ca 3 dager med sterke murringer, men nå de siste uken har det ikke vert noe serlig, kjenner kansje noe innimellom.. :)

Gratulerer! :)
Jeg hadde masse stikninger og murringer første tiden med storebror! Men gikk over i uke 7-8 ;)

Back
Topp