Vondt i magen

Bebi86

Betatt av forumet
Jeg har hatt litt små vondt i magen helt siden jeg fant ut at jeg var gravid egentlig, men i dag kjentes det ut som sikkelig mensenkrampe. Jeg bruker å ha veldig kraftig mensen smerter når jeg hadde mensen, alltid på første dag. Så jeg ble litt bekymret når jeg i dag følte den type smerte igjen. Jeg blør ikke eller noe sånt, men jeg blir litt bekymret. Er det vanlig?

Det er veldig vanlig med menssmerter. Mye som vokser der inne :) jeg får også plutselig sterke menssmerter, hadde det i forrige graviditet også.

Jeg har stort sett vondt i magen hver dag, hade det mye sist jeg gikk gravid også.. Kjedelig, men veldig vanlig har jeg inntrykk av!

Jeg tipper det er ligamentsmerter/voksesmerter du har.

Jeg også får skikkelig vondt innimellom, faktisk så ille at jeg blir sliten og hiver etter pusten. Men alt ser bra ut, og hjertet banker.. 

Jeg har også en god del vondt i magen, men har vært å sjekket at alt er bra med den lille. Og fikk beskjed fra lege at det er smerter pga at det vokser inne i meg. Og at det ikke er noe farlig, bare veldig ubehagelig og vondt.

Back
Topp