Vondt i magen

¤BabySunshine¤

Flørter med forumet
Er det flere enn meg som får vondt i magen av å sitte lenge? Merker veldig godt at hun begynner å bli stor nå. Det eneste som hjelper er å ligge slik at jeg får strukket ut. Blir spennende å se hvordan det skal gå å begynne på jobb om en uke. Sitter jo hele dagen.

Får ikke så vondt i magen , men sliter med ribbena på høyre side.Kan ikke ligge på den siden lenger.Håper det blir bedre når hun synker ned litt!

Liliea skrev:
Får ikke så vondt i magen , men sliter med ribbena på høyre side.Kan ikke ligge på den siden lenger.Håper det blir bedre når hun synker ned litt!

Har samme problemet med ribbeina, også på høyre side. Våkner hver gang jeg legger meg på den sida om natta. Selvfølgelig søkte jeg opp på nettet  i dag og fant mange forklaringer på dette. Det endte med at jeg trodde det var svangerskapsforgiftning i og med at jeg har følt meg veldig slapp og svimmel i noen dager også, så paranoide meg ringte til slutt legevakta og fikk time der. Det var da selvfølgelig ingen svangerskapsforgiftning, og jeg kunne puste lettet ut. Legen forklarte at det sikkert skyldtes at barnet hadde det trangere og også at magesekken ble presset opp. logisk nok!

Back
Topp