Vondt i magen.

litjejenta

Forelsket i forumet
I dag etter en dag på jobb, så har jeg fått vondt i magen. Eller begynte noe smått som kynnere, men så ble det etter hvert små smerter, så fikk gå tiligere i dag, å heldigvis for det, for smertene kjennes godt enda.
Har ikke kjent smerter i forbindelse med kynnere, så blir litt små redd.
Typisk at noe slik skjer i helga...
Har arbeidshelg i tilegg, så er jobb i morgen å søndag også.
Skal til legen på tirsdag, men virker jo som en evighet til.
Noe som vet, kan det være bare livmora som strekker seg mer, eller kan det være noe skummelt?
Setter pris på alle svar.

Jeg leser og leser på nett, mest her på BV, men googler også en del.
Mange er bekymret i samme uke-perioder som vi er i nå pga smerter, stikkinger, krampelignende smerter og kynnere, men overalt står det at dette er helt normalt. 
Les f.eks på uke 17 på her på BV. Livmora strekkes og smertene er ufarlige. 
Men om du blir bekymret av å jobbe eller får mer vondt, ville jeg ha holdt meg hjemme i ro og fikset noen dager med sykemelding når du skal til legen neste uke ... 

Er veldig vanlig,det strekkes og tøyes og gror og beveger seg inni der....Var ganske bekymra med førstemann jeg og, nå husker jeg at det var vondt mer eller mindre hele tiden et eller annet sted. Men synes fremdeles hønepønevondten er ekkel,når det stiukker skikkelig til nedi der. Husker med gullet trodde jeg stadig vekk at,øy nå faller det ut en arm eller no....gjør heldigvis ikke det hehe ;)

Back
Topp