vondt i magen

fru lilla

Betatt av forumet
Eg har en del magesmerter eller mageknip no når eg er gravid (pleier aldri å ha det ellers), er det normalt eller bør eg bekymre meg???
 
Jeg har ekstremt mye luftsmerter, og det er vel kanskje det du har også hvis du har mageknip. Det er helt normalt, siden tarmsystemet jobber saktere enn vanlig.
 
Er helt normalt med smerter der.. Sist svangerskap hadde jeg enorme smerter gjennom hele svangerskapet uten at noen fant ut hvorfor. Så denne gangen har jeg bare slått meg til ro med at det skal være slik med mindre det blir myyyye værre nå.
 
har og hatt mye luft i magen begge svangerskapa, men d kan være utrolig vondt med luftsmerter asså... men er altid bedre å snakke med lege vis du uroer deg :)
 
takk for svarene jenter :) roer meg nok ned med de, skal på ul på onsdag så da får eg se om noe er galt... har jo vært gravid to ganger før men aldri hatt sånn mageknip...
 
takk for svarene jenter :) roer meg nok ned med de, skal på ul på onsdag så da får eg se om noe er galt... har jo vært gravid to ganger før men aldri hatt sånn mageknip...
 
Har hatt mye magesmerter, det har ikke vært luftsmerter. Men ul viser at alt er bra, så da er det vel bare slik da....
 
Back
Topp