vondt i magen

Melkesjokoladen

Gift med forumet
har hadd skikkelig vondt i magen de siste dagene. Har føltes litt om mensensmerter, bare at det ligger litt lengre opp på magen på en måte. Idag var det på det verste, så jeg blir jo beskymra og ringer legen jeg da :P

Skulle ringe bare for å spørre om hva som var normal, siden jeg ikke husker noe av dette fra forje svangerskap, så hun satt meg opp på en time til torsdag, men jeg føler egentlig ikke at jeg trenger en time...

Så hva trur dere? Er det normalt eller kan det være noe galt?? og er det vits med den legetimen? føler liksom at jeg egentlig ikke har tid om det skulle være helt unødvendig
 
min erfaring fra sist svangerskap er at di gjerne vil følge extra godt med når man har mage smerter spesielt når man har opplevd dette før og smertene vedvarer.

Er nok bedre å være førevar, og opp dage evt ting før det er for sent.
 
Heisann:) Jeg har også hatt mensmurringlignende smerter i magen den siste uka,snakket med flere venner som også har hatt det sånn,så jeg tenker at det er normalt jeg da.(husker heller ikke fra forrige svangerskap)..men det er vel bedre å dra til legen en gang for mye..:)
 
Kjennes ut som om jeg får mensen hele tiden...hadde det akkurat likt sist gang..også kjennes det ut som om det er en del sommerfugler der nede og, men tror det er litt vanlig å ha litt murringer...nå har ikke jeg vondt da, har man skikkelig vondt, er det jo veldig lurt å sjekke med legen for å få avklart litt, mest sannsynlig er det jo bare helt normalt :) Alt er nok som det skal!
 
takk for svar :)

er jo enda noen dager til legetimen, så tenker å se det litt ann da..

Tenker at det kanskje også er litt stressrelatert. Hadde ekstra jobb på lørdag med julebord etter det, hvor alle skulle ha meg til å drikke og jeg kom med unnskyldning etter unnskylding :P idag hadde jeg også et kurs på jobb, hvor vi skulle gjøre ei behandling på hverandre som ikke gravide kan ta, så da var det også å komme med unnskyldninger, så kanskje det har blitt litt mye :P
 
Bra de følger opp da:) 

har også hatt menslignende murringer denne gangen... Har venta på mensen i en uke og skjønte vel på andre positive testen at mensen nok ikke kommer!! (heldigvis)
Og hvis jeg reiser meg fort opp stikker det til - det er ligamenter eller noe.. ikke farlig bare plagsomt!! 

Håper du finner ut av det, og en sjekk for mye er jo absolutt bedre enn en for lite?!! ;)
 
Back
Topp