vondt i magen.

Skrulle_jenta

Flørter med forumet
hei.. er det noen som har kjent orndtlig tikking når man ligger og er på vei og reise seg opp??

Jeg lå i sengen i går natt og var på vei opp på do, men klarte ikke.. var som noen som spikret inni magen min.. klarte ikke bevege på meg.. var like før samboern rinkte etter ambulanse.. trodde jeg holdte på å miste den lille, men gikk over etter en ca 10min..

er det noen som har kjent det samme..??

Håper på svar :)

Ja jeg har lignende smerter innimellom. Kjennes ut som mageknip på en måte, bare annerledes. Noen ganger klarer jeg ikke engang å snu meg i senga pga smertene.
Det er nok bare båndene som strekkes inni der, livmora må tøyes masse for å få plass til den lille.

Hvor langt er du på vei?

samme her , jeg har spurt jordmor om dette 1000 ganger hehe.... og det er livmor båndene som strekker seg sa hun. helt normalt og kunne gjøre ufattelig vondt...

ORIGINAL: Molsy

Ja jeg har lignende smerter innimellom. Kjennes ut som mageknip på en måte, bare annerledes. Noen ganger klarer jeg ikke engang å snu meg i senga pga smertene.
Det er nok bare båndene som strekkes inni der, livmora må tøyes masse for å få plass til den lille.

Hvor langt er du på vei?

jeg er usikker på hvor ankt jeg er på vei.. er vel nermere 14uker tror jeg.. har ikke vært med legen enno, eller har vært, men dem har ikke tatt meg på alvor så jeg er drit lei av det.. skal til jormora nå om 14dager..

ORIGINAL: Skrulle_jenta

ORIGINAL: Molsy

Hvor langt er du på vei?

jeg er usikker på hvor ankt jeg er på vei.. er vel nermere 14uker tror jeg.. har ikke vært med legen enno, eller har vært, men dem har ikke tatt meg på alvor så jeg er drit lei av det.. skal til jormora nå om 14dager..

hvorfor tar di deg ikke på alvor?alle har rett på lege time!du må jo ta blod prøver,å det er jo greit å vite hvor langt man er på vei[:)]

du får spørre de to legene jeg har vært med.. er så fortvila at jeg har måttet bytte fastlege.. jah har vrt kjekt og vist hvor lankt jeg er på vei.. kvalmen har gitt seg for ca 2mnd siden og det er 3mnd siden jeg fandt ut at jeg var gravid.. for alt jeg vet kan jeg være 4 kansje 5mnd på vei.. har ikke fått lakt ut bilde av megen men kan prøve..

Back
Topp