Vondt i magen

BabyDream

Andre møte med forumet
Hei
Har hatt vondt i magen siden tidlig på nyttårsaften. Kjennes egentlig ut som luftsmerter, men de varte i 3 dager. Har hatt en del luft i magen, men blir usikker om det bare er det, eller om det er noe mer alvorlig. Er blitt bedre nå, men nå kjennes det ut som jeg ikke er like kvalm lenger. Lurer på om jeg kanskje har mista?
Noen som har erfaring med noe lignende?

om du har mistet så merker du det på blødning og evt. sterke smerter...! så ut i fra det du skriver så har du nok ikke mistet.
Men det er vanlig å bli hard i magen og mye luft smerter...magesmerter generelt er også vanlig pga det jobbes nedi der hele tiden[:)]

så så lenge du ikke har stor blødning hvor det har kommet store klumper så tror jeg ikke du har noe å bekymre deg for...[:)]

Takk! Litt letta nå :) Du vet, førstegangsgravid her :p Alt blir litt overanalysert da! :p
Men smertene var ganske vonde altså. Men luftsmerter er vel det av og til :p

En SA vil ende i blødning og mest sannsyligvis gjøre veldig vondt. Selv har jeg mista i MA (spira dør i magen og kommer ikke selv ut). Da blødde jeg litt hver dag til å begynne med før det ble mer og mer blod. Måtte til sykehuset etter vi på ul fikk vite at det var dødt, jeg måtte da få hjelp til å få det ut med medisiner. hadde foresten ikke noe særlig vondt før jeg fikk tablettene.

Så til spørsmålet ditt, så tror jeg ikke du har mista[:)] Men forstår du blir urolig. Symptomer kommer og går, og dette går nok kjempe fint skal du se[;)]

Er foresten ikke alle som har like mye symptomer i en graviditet.

er sikker på at lille der inne har det strålende og er klar til å vokse å bli stor og fin[:)]

Back
Topp